کرم آبرسان ضد جوش نوتروژینا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست چرب و جوش دار
  • کارایی: آبرسان 24 ساعته،جلوگیری از ایجاد جوش، کنترل ترشح چ...
  • تولید: فرانسه
  • حجم: 50 میل
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
306,200
6%
288,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم آبرسان ضد جوش و آکنه (به ترکی:Sivilce Karsiti) نوتروژنا محصولی جدید از لاین ضد آکنه نوتروژنا می باشد که از تکنولوژی Clear Defend بهره می گیرد. این کرم به صورت تخصصی برای آبرسانی پوست های دارای جوش و آکنه طراحی و تولید شده است. این کرم آبرسان سرشار از سالیسیلیک اسید، آلوئه ورا و گل بابونه می باشد. این محصول فاقد چربی بوده، چربی مازاد پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند. آبرسان ضد جوش نوتروژینا، منافذ باز پوست را کاهش داده و ترشح چربی پوست را به خوبی کنترل می کند. ساختار این کرم بسیار سبک بوده، به صورت ۲۴ ساعته پوست را آبرسانی می کند و از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست در طول روز جلوگیری می کند. این کرم تاثیر مستقیم در درمان و کنترل انواع مختلف جوش های صورت دارد.

مواد موثر در کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا

فواید آلوئه ورا و سالیسیلیک اسید:

آلوئه ورا دارای خواص بی نظیری می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. آلوئه ورا تاثیر مستقیم در تسکین بخشی و کاهش التهابات پوستی دارد و در نتیجه از قرمز شدن جوش های صورت و افزایش التهاب آن ها جلوگیری می کند.

سالیسیلیک اسید یکی از موثرترین مواد شناخته شده جهت درمان انواع مختلف جوش های صورت می باشد. این ماده یک لایه بردار قوی بوده و از ایجاد مجدد جوش ها جلوگیری می کند. سالیسیلیک اسید محلول در چربی است یعنی با حل کردن چربی موجود در دیواره منافذ، سلول های مرده به دام افتاده در منافذ را جدا می کند و موجب افزایش گردش سلولی پوست می شود.

فواید گل بابونه:

بابونه نه تنها خاصیت دارویی دارد بلکه در زیبایی پوست و مو نیز مؤثر است. بابونه دارای تاریخچه‌ غنی در زمینه درمان درد‌های مختلف و بیماری‌ هایی است که می‌توان قدمت آن را به تمدن مصر و یونان نسبت داد. ماده کامازولن و آلفابیزابولول موجود در بابونه تاثیر مثبت درمانی در کاهش التهاب جوش های آکنه ای و کیستی دارد. بابونه سرشار از مواد آنتی اکسیدان است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این گل تاثیر مستقیم در درمان جای جوش (اسکار) داشته و از قرمز شدن پوست جلوگیری می کند.


صبح و شب مقداری از کرم را روی پوست تمیز صورت استفاده کنید. از تماس با چشم ها خودداری کنید.

مناسب برای
پوست چرب و جوش دار
کارایی
آبرسان 24 ساعته،جلوگیری از ایجاد جوش، کنترل ترشح چربی پوست، روشن و شفاف کننده، کاهش دهنده منافذ باز پوست، فاقد چربی، حاوی سالیسیلیک اسید، آلوئه ورا و گل بابونه
تولید
فرانسه
حجم
50 میل
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
ایمان جهانی

سلام
من پوست چرب و جوش دارم بعد از شستن صورتم ازش استفاده میکنم چربی پوست را کنترل می کند کمک به خشک شدن جوش می کند پوست را مرطوب میکند قابض منافذ هست

490 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...