کرم ضدچروک و فرم دهنده روز رویتالیفت لورال

LOREAL REVITALIFT ANTI WRINKLE + EXTRA FIRMING DAY CREAM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست بجز پوست های چرب مستعد آکنه
  • کارآیی: ضدچروک و فرم دهنده ، آبرسانی پوست ، افزایش استحکام...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
870,300
9%
794,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ضدچروک و فرم دهنده روز رویتالیفت لورآل یکی از پرفروش ترین کرم های ضد چروک در دنیا است که با توجه به فرمولاسیون منحصر به فرد، نیاز های مختلف مراقبت از پوست در طول روز را به خوبی برآورده می نماید. مهمترین وظیفه ای که این کرم انجام می دهد کاهش دادن چین و چروک پوست می باشد. کرم ضدچروک و فرم دهنده روز رویتالیفت لورآل دارای ترکیبات فعال چند منظوره برای مراقبت و جوان سازی پوست است و با آب رسانی قوی به پوست در طول روز ، موجب درخشندگی ، طراوت و استحکام پوست و کاهش تحریکات پوستی می گردد. از مهمترین معیارهایی که کمپانی لورال در تولید کرم ضدچروک و فرم دهنده روز رویتالیفت لورآل رعایت کرده این است که این کرم دارای قابلیت مرطوب کنندگی بالا، درخشان کنندگی فوق العاده پوست، استحکام بخشیدن به بافت پوست، تغذیه پوست به وسیله مواد مغذی و همچنین خاصیت طراوت بخشیدن بالا به پوست است. کرم ضدچروک و فرم دهنده روز رویتالیفت لورآل برای سنین بالای 40 سال مناسب تر است، همچنین دارای بافت بسیار نرم و سبکی است که به آسانی جذب پوست می شود و به پوست احساس طراوت و شادابی می بخشد. استفاده از این کرم به مرور استحکام و نرمی پوست را افزایش داده و هر صبح پوست بهتر از قبل به نظر می رسد.

در ترکیبات این محصول از ADVANCED PRO-RETINOL و FIBRELASTYL استفاده شده است که قدرت ضدچروک بودن و سفت کنندگی پوست را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

براساس نتیجه تست بالینی بر روی 53 خانم که یک دوره 7 روزه از این کرم استفاده کرده اند نشان می دهد که 10% پوست شان سفت تر (فرم دار تر ) شده  و 18% به درخشندگی و شادابی پوست اضافه شده و پس از 4 هفته استفاده 13.8% خطوط پنجه کلاغی کاهش یافته و 26% از خطوط پیشانی کاهش یافته است.

این محصول مورد تایید متخصصان پوست بوده و ساخت آلمان می باشد.

روش مصرف:

هر روز مقداری از کرم را روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار دهید و سعی کنید به جای کشیدن پوست، بیشتر با ضربات آرام و یکنواخت انگشت کرم را پخش نمایید.

مناسب برای
انواع پوست بجز پوست های چرب مستعد آکنه
کارآیی
ضدچروک و فرم دهنده ، آبرسانی پوست ، افزایش استحکام پوست ، تغذیه کننده و شاداب کننده
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
ویژگی خاص
تست حیوانی نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...