کرم شب ضد چروک و جوانساز نوکسلنس دتوکس نوکس

Nuxe Nuxellence Detoxifying And Youth Revealing Anti-Aging Night Care

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، درخشان کننده، روشن کننده، جوان ساز، پر کن...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

 ضدچروک و پرکننده خطوط همراه با عوامل انرژی بخش و شفاف کننده پوست می باشد که باعث ترمیم DNA میتوکندری شده و عملکردی نظیر شفافیت ،روشن کنندگی و سم زدایی پوست نیز دارد.استفاده از نوکسلنس زیر کرم های نوکس،تاثیر کرم ها را تا بیش از 2 برابر افزایش می دهد.

در فرمولاسیون کرم شب ضد چروک و جوانساز نوکسلنس دتوکس نوکس از 10 پتنت (اختراع اختصاصی) شرکت نوکس استفاده شده است. این پتنت های اختصاصی همراه با عصاره Passion Flower و اسید هیالورونیک موجود در این محصول، هسته سلول های پوست را هدف قرار می دهد که باعث ترمیم DNA میتوکندری شده و عملکردی نظیر شفافیت ،روشن کنندگی و سم زدایی پوست نیز انجام می دهد و در نهایت پوست درخشان تر و جوان تر به نظر می رسد. 

این کرم دارای رایحه ای لطیف با نت های گلی و پودری، و درنهایت هارمونی کهربا و مشک است و حس خوشایندی بعد از مصرف ایجاد می نماید. در ترکیبات این محصول از 91% مواد با منشاء طبیعی استفاده شده است. همچنین مواد با منشاء حیوانی در آن استفاده نشده و غیر جوش زا بوده و مناسب انواع پوست می باشد.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 22 نفر که به مدت 4 هفته از این محصول استفاده کرده اند نشان داده است که 82% از جوان سازی پوست و 95% از میزان بازی و 76% از شفاف و روشن شدن پوست احساس رضایت داشته اند.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، درخشان کننده، روشن کننده، جوان ساز، پر کننده صورت، ضد پیری، سم زدایی از پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
ویژگی خاص
در ترکیبات آن از مواد با منشاء حیوانی استفاده نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...