سرم ضدلک و ضدچروک آسکوربیک اسید 8% + آلفا آربوتین 2% اوردینری

The Ordinary Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2%

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد لک، روشن کننده، ضد چروک، یکدست کننده رنگ پوست،...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,008,200
11%
901,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

با گذشت زمان و تاثیر عواملی مانند اشعه ‌مضر خورشید (UV)، افزایش سن، جای باقی مانده از زخم و یا آکنه، پوست صورت را دچار تیرگی، لک و چروک های پوستی می کند. در واقع وجود این تیرگی‌ ها در اثر تجمع رنگدانه‌ های ملانین در پوست بوده و بسیاری از افراد را نگران می‌ کند و چروک های پوستی نیز حس ناخوشایندی در افراد ایجاد می کند. به همین دلیل این افراد به دنبال روشی برای از بین بردن مشکلات پوست خود هستند. سرم ضدلک و ضدچروک آسکوربیک اسید 8% + آلفا آربوتین 2% اوردینری یکی از محصولات کاربردی و ایده ال برای برطرف کردن این مشکلات می باشد.

سرم ضدلک و ضدچروک آسکوربیک اسید 8% + آلفا آربوتین 2% اوردینری دارای فرمولاسیون  قوی و کاربردی بوده و حاوی ماده آلفا آربوتین و آسکوربیک اسید است و عاری از هیدروکینون، سیلیکون، گلوتن، سولفات، فتالات، اکسی بنزن، تریکلوزان و رایحه می باشد. اثر بخشی ضدلک و روشن کننده این سرم به دلیل داشتن 2 درصد آلفا آربوتین بسیار بالا بوده و به سرعت تعادل و یکنواختی‌ را روی سطح پوست شما ایجاد می کند. همچنین وجود آسکوربیک اسید 8% چروک ها و علائم پیری پوست را کاهش داده و در عین حال پوست را بصورت موضعی روشن می کند. وجود ویتامین C در این سرم فوق العاده به قدرت روشن کنندگی و ضد لکی این محصول می افزاید.

پس از یک دوره استفاده از این محصول تاثیرات آن را به وضوح روی پوست قابل مشاهده است.

این سرم محصولی کاملا وگان است و بر روی حیوانات تست نشده است.

این محصول ساخت کانادا بوده و حجم آن 30 میلی لیتر است

به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از پوست، چند قطره از سرم را روز و شب روی پوست تمیز خود مورد استفاده قرار دهید. بهتر است در ابتدا محصول را به مدت 3 روز و روزی یکبار روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید و چنانچه دچار احساس سوزش شدید، کهیر، خارش، التهاب شدید و تاول شدید، مصرف محصول را متوقف نمایید. روی زخم های باز و ترشح دار استفاده نشود. در زمان استفاده از این سرم از ضدآفتاب استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد لک، روشن کننده، ضد چروک، یکدست کننده رنگ پوست، از بین برنده علائم پیری پوست
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...