سرم ضدچروک رتینول 1% اوردینری

The Ordinary Retinol 1% In Squalane

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های معمولی تا خشک و یا خیلی خشک
  • کارایی: ضدچروک، لایه بردار، روشن کننده، ضدلک
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 3 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
902,100
11%
811,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم رتینول ۱% اوردینری با بهره‌گیری از 1 درصد رتینول خالص همراه با عصاره‌های مختلف و ترکیبات فعال خود بخوبی چروک های ریز پوست را کاهش داده و آسیب های ناشی از عوامل زیانبار محیطی را کاهش داده و به روشن شدن پوست کمک کرده و در نهایت پوستی شاداب و با طراویت برای شما به ارمغان می آورد.

در فرمولاسیون این محصول با حذف آب و جایگزینی ترکیب اسکوآلن به جای آن، محیط آرامش بخشی را برای حداکثر تاثیر رتینول بر روی پوست ایجاد می نماید و قدرت اثر این محصول را به طور فزاینده ای افزایش می دهد.

در ترکیبات این محصول از آب، الکل، اسانس، سیلیکون و گلوتن استفاده نشده است و همچنین این محصول وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است.

این محصول ایده ال برای پوست های معمولی تا خشک و خیلی خشک می باشد.

توجه مهم: رتینول می تواند باعث تحریک، قرمزی و لایه برداری قابل توجهی شود به ویژه در اطراف چشم و دهان، توصیه می شود در مراحل اولیه درمان و  اگر در گذشته از فرمول های رتینول با قدرت بالا استفاده نکرده اید، استفاده از رتینول خود را با رتینول 0.2٪ شروع کرده و برای قدرت بیشتر رتینول 0.5٪ در Squalane و در نهایت از Retinol 1٪ در Squalane استفاده نمایید. استفاده از رتینول برای پوست های جوش دار توصیه نمی شود زیرا ممکن است پس از استفاده تا مدتی جوش های روی پوست بیشتر شده و حس ناخوشایندی در مصرف کننده ایجاد نماید.

شب ها مقدار کمی از آن را به عنوان بخشی از برنامه مراقبت از پوست خود، بعد از سرم های مبتنی بر آب و قبل از کرم شب خود استفاده نمایید.

توجه مهم: با سایر درمان های رتینوئیدی استفاده نکنید. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت نشده خودداری کنید و از ضدآفتاب استفاده نمایید.  در صورت بروز سوزش مداوم، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید. توصیه می شود قبل از استفاده تست پچ انجام دهید. دور از دسترس کودکان نگه دارید. پس از باز شدن در یخچال قرار دهید.

مناسب برای
پوست های معمولی تا خشک و یا خیلی خشک
کارایی
ضدچروک، لایه بردار، روشن کننده، ضدلک
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
3 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...