کرم مرطوب کننده ویتامین B ,C و E اینکی لیست

The Inkey List Vitamin B, C and E Moisturizer

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های معمولی
  • کارایی: تامین کننده رطوبت و آب مورد نیاز پوست، بهبود دهنده...
  • تولید: انگلیس
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,121,700
10%
1,010,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم مرطوب کننده ویتامین E، B و C اینکی لیست یک کرم مرطوب کننده فوق العاده برای هر فردی است که دوست دارد مراقبت از پوست خود را آغاز کند. این محصول علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست تمام نیازهای پوست را تامین می‌کند. اما این محصول تنها یک کرم مرطوب کننده عادی نیست و در واقع کرمی است که باعث داشتن پوستی سالم و در عین حال شاداب و جوان می شود. 

کرم مرطوب کننده ویتامینه اینکی لیست همانطور که از نامش می توان حدس زد سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست است. فرمولاسیون این کرم ویتامینه اینکی لیست از ترکیب ویتامین های زیر پدید آمده: 

  • ویتامین B3 (نیاسینامید): کنترل کننده میزان چربی پوست و از بین برنده چربی اضافه پوست- کاهش دهنده قرمزی پوست- آبرسانی پوست و…
  • ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید): تسکین دهنده پوست- نرم کننده پوست- کاهش دهنده علائم پیری پوست- مرطوب کننده پوست و…
  • ویتامین E: مرطوب کننده پوست
  • ویتامین C: روشن کننده و درخشان کننده پوست

در این محصول از مواد مضری که سلامت انسان یا محیط زیست آسیب می زنند استفاده نشده است و در ترکیبات آن از فتالات، فرمالدئید، اکسی بنزون، اکتینوکسات، هیدروکینون، تریکلوزان و میکروبیدهای پلاستیکی نامحلول استفاده نشده است و همچنین نکته بسیار مهم اینکه بر روی حیوانات نیز تست نشده است.


برای نتیجه گیری از این کرم بهتر است که صبح و عصر از این کرم مرطوب کننده اینکی لیست استفاده فرمایید.

بهتر است کرم مرطوب کننده ویتامین E، B و C اینکی لیست را در برنامه روتین خود قرار دهید و از آن بعد از مصرف سرم استفاده کنید.

برند اینکی لیست یک برند تازه متولد شده در صنعت محصولات زیبایی و مراقبت پوست و مو شناخته می شود. این برند در واقع برندی است که با حمایت کمپانی cult beauty در کشور انگلیس بنیانگذاری شده. یکی از نکات جالبی که در خصوص برند اینکی لیست وجود دارد این است که اینکی لیست در طی مدت کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوب و موثری را وارد بازار کند. همچنین در بازه زمانی کوتاهی به شهرت و محبوبیت بسیار در سراسر جهان دست پیدا کند. یکی از ویژگی های خوب محصولات این برند، دارا بودن فرمولاسیونی ساده و در عین حال موثر است. این موضوع باعث شده محصولات اینکی لیست در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب تری باشند. در نتیجه می توان گفت قیمت مناسب در کنار کیفیت و اثرگذاری بالا محصولات باعث شده اینکی لیست یکی از برندهای محبوب صنعت خود شناخته شود.

مناسب برای
پوست های معمولی
کارایی
تامین کننده رطوبت و آب مورد نیاز پوست، بهبود دهنده بافت پوست، درخشان کننده و روشن کننده پوست،از بین برنده علائم پیری پوست و جوان کننده پوست، کنترل کننده میزان چربی پوست
تولید
انگلیس
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...