کرم آبرسان روز پوست خشک و حساس لورال مدل Triple Active

Loreal Triple Active Multi-Protection Moisturiser Day Dry And Sensitive Skin

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست خشک و حساس
  • کارایی: آبرسان 24 ساعته پوست، عملکرد سه گانه محافظت کننده...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
537,800
9%
491,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

هر روز پوست در معرض آسیب های متعدد (اشعه ماورا بنفش ، استرس و آلودگی) قرار می گیرد که می تواند منجر به پیری زودرس پوست شود. آزمایشگاه های لورال برای رفع این مشکل کرم آبرسان روز پوست خشک و حساس لورال مدل Triple Active را به مصرف کنندگان عرض کرده اند. 

بافت غیر چسبنده و مخملی این محصول در زمان استفاده آرامش خاصی بر روی پوست ایجاد می نماید. این کرم یک مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده بوده و رطوبت پوست شما را برای 24 ساعت تامین می نماید و بخوبی از پوست شما در برابر عوامل آسیب رسان به پوست همچون اشعه مضر UV، استرس و آلودگی های محیطی محافظت می نماید. این محصول غنی شده با ویتامین E، سرامید و فیلترهای محافظت در برابر پرتوی UV بوده و دارای عملکرد سه گانه محافظت کننده، آبرسان و احیا کننده پوست می باشد.

در سال 1907 یک شیمی‌دان جوان فرانسوی به نام اوژن شولر، رنگ مویی بنام اورئال (به فرانسوی: Auréole) که اولین رنگ موی شیمیایی جهان بود را ابداع کرد. او یک سال بعد با تکیه بر این نوآوری، فعالیت تجاری خود را با نام «شرکت رنگ موی بی‌ضرر فرانسوی» پایه‌گذاری کرد که بعدها نام شرکت به لورئال تغییر یافت.

لورال به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان شناخته می‌شود. این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی چون رنگ مو، کرم‌های مراقبت از پوست و ضدآفتاب، لوازم آرایشی، عطر و ترکیبات معطر، معطوف نموده‌است. شرکت لورئال همچنین در زمینه‌های دیگری مانند مهندسی بافت، درماتولوژی و تولید داروهای شیمیایی فعال شده و در حوزه فناوری نانو دارنده بالاترین تعداد ثبت اختراع در ایالات متحده است.

بیش از 67 هزار نفر در سراسر جهان برای این شرکت کار می‌کنند و لورئال بطور ثابت ۳٫۳٪ درصد از درآمد هر سال را به بخش تحقیق و توسعه خود اختصاص می‌دهد. شمار ۲۹۰۰ نفر در مراکز تحقیق و توسعه این شرکت اشتغال دارند.

شعار لورال «من ارزش آن را دارم» و هدف آن احترام به زیبایی و ارزش درونی زنان است.

روزانه بر روی پوست صورت و گردن خود مورد استفاده قرار دهید

مناسب برای
پوست خشک و حساس
کارایی
آبرسان 24 ساعته پوست، عملکرد سه گانه محافظت کننده و آبرسان و احیا کننده پوست، غنی شده با ویتامین E و سرامید، حاوی فیلترهای محافظت در برابر پرتوی UV
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...