كرم ترمیم کننده سيكالفیت اون سایز 100 میلی لیتر

Avene Cicalfate 100ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: التیام بخش - تسریع کننده بهبود انواع زخم - جلوگیر...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 2024.06
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,328,900
8%
1,233,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ترمیم کننده سیکالفیت از برند فرانسوی اون می باشد. بدون اغراق یکی از معروف ترین و بهترین کرم های ترمیم کننده پوست در دنیا، سیکالفیت اون است. چرا که سیکالفیت علاوه بر جلوگیری از عفونت پوست، به سبب داشتن ترکیباتی چون زینک و سولفات مس خاصیت التیام بخشی سریع دارد.

سیکالفیت اون علاوه بر ترمیم کنندگی پوست های آسیب دیده در اثر زخم و سوختگی، برای زخم بستر، ترمیم جای بخیه، ترک خوردگی، ترک لب، شقاق نوک سینه و اگزمای بدون ترشح هم استفاده می شود. سیکالفیت اون بهترین کرم ترمیم کننده برای ترمیم جای بخیه و زخم بعد از عمل بینی می باشد.

در حقیقت سیکالفیت با ایجاد یک پانسمان نامرئی بر روی زخم از آلودگی آن جلوگیری کرده و باعث التیام و ترمیم آن می شود.

ترکیبات موجود در Cicalfate Avene خصوصا سوکرافیلت میکرونایزد علاوه بر تسکین پوست موجب بازسازی بافت های از بین رفته نیز می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای از بین برنده التهابات ناشی از آفتاب‌سوختگی، سولاریوم، پیلینگ، لیزر پوست، الکتروکواگولاسیون، ادرار سوختگی و ...  است.

به دلیل عدم وجود پارابن در کرم ترمیم کننده سیکالفیت، ضد حساسیت بوده و برای استعمال همه گروه های سنی مناسب است و حتی برای کودکان نیز قابل استفاده است.

توضیح اینکه از سال 2020 شرکت اون کرم ترمیم کننده سیکالفیت پلاس را که بهینه شده کرم ترمیم کننده سیکالفیت قدیمی است را به بازار عرضه کرده است. 

روش استفاده: یک لایه ضخیم از کرم ترمیم کننده را روزی 2 بار بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. زخم بدون ترشح قرار دهید.

حتما توجه داشته باشید چنانچه بر روی زخم استفاده می نمایید، زخم بدون ترشح بوده و قبل از مصرف محل زخم تمیز باشد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
التیام بخش - تسریع کننده بهبود انواع زخم - جلوگیری از ماندن جای زخم و ضد التهاب - از بین برنده التهاب بعد از پیلینگ، لیزر، الکتروکواگولاسیون، آفتاب سوختگی، سولاریوم و غیره
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
2024.06
حجم
100 میل
سوسن جعفری

سلام
پیشنهاد میکنم از ترمیم کننده اون همیشه در خانه داشته باشید جای زخم التهاب پوستی اگزما حساسیت پوستی همه را به خوبی ازبین می برد کرم همه کاره هست

485 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...