شامپو ضد ریزش مو کافئین آلپسین مدل C1

Alpecin Caffeine Shampoo C1

از {{model.count}}
برند : آلپسین
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی: ضد ریزش، محرک رشد مو، تقویت کننده، تغذیه کننده ریش...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
620,000
5%
589,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو ضد ریزش مو کافئین آلپسین Alpecin C1 دارای فرمول پیشرفته توسعه یافته در آزمایشگاه دکتر ولف بوده و ایده ال برای تقویت موهای ضعیف و نازک و کاهش ریزش مو می باشد. شامپو کافئین آلپسین C1 دارای ترکیب انحصاری ثبت شده جهت فعالسازی فرایند رشد مو و کاهش تأثیر منفی تستسترون است، این فرایند همراه با افزایش ضخامت و استحکام موها همراه است. شامپو کافئین آلپسین پس از سال ها تحقیق بر روی الگوی رشد مو، موثرترین و دقیق ترین فرمول و مقدار مواد تشکیل دهنده را جهت جلوگیری از ریزش و افزایش ضخامت موها در خود جای داده است. این ترکیب علاوه کافئین جهت تقویت و انرژی بخشی مو، حاوی پنتنول (پرو ویتامین B5)، نیاسینامید (پرو ویتامین B3)، پروتئین هیدرولیز شده گندم و نعناع جهت تقویت ریشه مو، افزایش گردش خون مویرگی جهت تغذیه بهتر ریشه مو و تسکین پوست سر می باشد.

شامپو را روی موهای مرطوب بمالید و ماساژ دهید تا کف کند. سپس بگذارید حدود دو تا پنج دقیقه روی موها بماند. آلپسین مستقیماً به پوست سر باید مالیده شود و بعد از آن باید آبکشی را انجام دهید.

مناسب برای
انواع مو
کارایی
ضد ریزش، محرک رشد مو، تقویت کننده، تغذیه کننده ریشه مو
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
250 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...