اسکراب روشن کننده اسکین دتوکس نوتروژنا

NEUTROGENA SKIN DETOX COOLING SCRUB

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • تولید: فرانسه
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
298,500
5%
285,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پوست ما مدام در چرخه ی تجدید سلول است و سلول های جدید و تازه می سازد. با انجام لایه برداری یا اسکراب از طریق پاکسازی کردن لایه ی رویی پوست که عموما حاوی سلول های مرده و آلودگی هاست، لایه ی تمیز و جدیدی بر روی پوست ظاهر می شود که فرآیند  جایگزینی سلول ها را بهتر انجام می دهد. اسکراب ها به اشکال مختلفی تولید می شوند. این محصولات می توانند به شکل ژل یا کرم هایی باشند که حاوی دانه های ریز هستند و یا حتی حالت سفت و جامد تری داشته باشند.

اسکراب Skin Detox نوتروژنا با فرمولاسیون حاوی ریز دانه ها و غنی شده با اسید گلیکولیک، پوست را به آرامی صیقل داده و از هر گونه اضافات پاسازی می نماید و در نتیجه پوست شما روشن تر و شفاف تر می شود. این محصول با بیرون کشیدن آلودگی ها و سلول های مرده از منافذ پوست، باعث اکسیژن رسانی فوق العاده به پوست شده و پروسه ی بازسازی سلول های جدید را سریع تر می کند.

لایه بردار نیتروژنا با حفظ رطوبت پوست، بافتی ملایم داشته و حاوی دانه های ریز می باشد که بر روی پوست صورت حساسیت و التهاب ایجاد نمی کند و حتی برای پوست های حساس نیز مناسب می باشد. پس از استفاده از این لایه بردار شما بلافاصله و به وضوح بر روی پوست خود احساس تمیزی کرده و پوستی نرم و درخشنده خواهید داشت.

این محصول مناسب انواع پوست می باشد و غیر جوش زا است و ساخت کشور فرانسه می باشد.

روش مصرف:
برای استفاده از این اسکراب صورت خود را با آب مرطوب کرده و مقداری از محصول را روی صورت خود ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

مناسب برای
انواع پوست
تولید
فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...