کرم-سرم دور چشم ضد چروک طلا و رتینول اولاین

Eveline Gold & Retinol Anti-Wrinkle Eye and Eyelid Cream-Serum 20ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، آبرسان، تغذیه ک...
  • تولید: لهستان
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2025.04
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
565,400
9%
515,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم-سرم دور چشم ضد چروک طلا و رتینول اولاین براساس ترکیبی نوآورانه از رتینول، طلای 24 عیار، هیالورونیک اسید نسل سوم، عصاره IRIS، کافئین و 3 درصد پپتید لیفت کامپلکس تولید شده که از فرآیندهای بازسازی طبیعی و خود بازسازی در لایه اپیدرم پوست پشتیبانی می کند، بطوریکه با استفاده از آن اثر جوان کنندگی چند سطحی را بر روی پوست خود مشاهده خواهید نمود. مواد فعال موجود در این محصول با دقت فراوان انتخاب شده که موجب تغذیه، تقویت و آبرسانی پوست شده و در نتیجه چین و چروک های اطراف چشم را کاهش می دهد. همچنین استفاده از این محصول موجب فرم دهی به اطراف چشم شده و در عین حال تیرگی و پف زیر چشم را نیز کاهش می دهد.

مواد برجسته بکار رفته در این محصول عبارتند از:

  • رتینول - به طور کامل علائم پیری قابل مشاهده بر روی پوست مانند: چین و چروک و خطوط، رنگ ناهموار، از دست دادن استحکام و قابلیت ارتجاعی را کاهش می دهد. از پوست بالغ بسیار سخت مراقبت می کند و ظاهر آن را جوان می کند.
  • PURE 24K GOLD - به طور موثری روند بازسازی اپیدرم را تغذیه، تقویت و پشتیبانی می کند و به لطف آن استحکام را به پوست باز می گرداند. پوست را درخشان و تغذیه می کند.
  • عصاره اریش - دارای یک اثر تغذیه کننده قوی است، به طور موثر روند پیری را کند می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.
  • کافئین - میکروسیرکولاسیون را بهبود می بخشد و به لطف آن تیرگی زیر چشم کاهش یافته و فرآیندهای بازسازی را تحریک می کند. پوست شاداب و روشن به نظر می رسد بدون هیچ نشانه ای از خستگی.
  • هیالورونیک اسید نسل سوم - آخرین موفقیت در فناوری آرایشی: پرو هیالورونیک اسید که به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و نتایج شگفت انگیزی را در زمینه به حداقل رساندن علائم پیری ارائه می دهد و در عین حال موجب آبرسانی پوست می شود.
  • 3% PEPTIDE-LIFT COMPLEX™ - فرآیندهای بازیابی را فعال می کند. سنتز کلاژن را تحریک می کند که باعث می شود دور چشم جوان به نظر برسد. خاصیت صاف کنندگی و سفت کنندگی دارد. عمق چین و چروک ها را کاهش می دهد، سطح تغذیه و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. به حفظ رطوبت مطلوب کمک می کند.


نتایج آزمایشات بالینی این محصول نشان داده است که مصرف کنندگان این محصول بعد از 4 هفته استفاده:

- 96% بازسازی شدید پوست دور چشم را تایید می کند

- 96% ناحیه چشم تغذیه شده را تایید می کند

- 92٪ ناحیه چشم روشن شده را تایید می کنند

روش استفاده:

هر روز صبح و عصر، مقدار کمی کرم دور چشم را روی پوست تمیز و خشک زیر چشم و روی پلک ها بمالید. به این نکته توجه شود که مقدار مصرف روی پلک باید کم و کنترل شده باشد که مواد وارد چشم نشوند.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، آبرسان، تغذیه کننده، کاهش عمق چین و چروک ها، روشن کننده، کاهش تورم و پف دور چشم، باسازی کننده
تولید
لهستان
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2025.04
حجم
20 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...