کرم دور چشم چند کاره پریمیر کرو کدلی

Caudalie Premier Cru The Eye Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، ضدپف، ضدچروک اطراف لب...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
4,789,800
6%
4,515,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم دور چشم چندکاره پریمیر کرو کدلی یک کرم لوکس و از کامل ترین و جدیدترین محصولات دور چشم جهت بهبود عوامل پیری پوست دور چشم است و دارای 8 عملکرد فوق العاده است که تمام نیاز پوست شما را برطرف می نماید. این 8 کارایی عبارتند از: از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، ضدپف، ضدچروک اطراف لب، افزایش دهنده الاستیسیته پوست، ضد چروک، تغذیه کننده، آبرسانی و روشن کننده

در کرم دور چشم چندکاره پریمیر کرو کدلی از تکنولوژی انحصاری TET8™ Patented Technology که توسط دانشمندان کدلی و دانشگاه پزشکی هاروارد ثبت شده استفاده شده است. این تکنولوژی خاص بر روی 8 عملکرد فوق العاده که در بالا ذکر شده تاثیر می گذارد همچنین وجود وینی فرین که از شیره درخت مو به دست می‎آید و باعث افزایش قدرت ضد تیرگی و روشن کنندگی این کرم می شود. این ترکیب طبیعی 62 بار از ویتامین C موثرتر است و برای انواع پوست حتی پوست حساس و خیلی حساس نیز مناسب است. همچنین وجود دانه های بسیار ریز pearlisers با منشاء 100% طبیعی، درخشش خاصی به ناحیه دور چشم شما می دهد و باعث افزایش طراوت و شادابی چهره شما می شود.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 29 داوطلب که به مدت 8 هفته از این محصول استفاده کرده اند نشان داده است که پس از مصرف 25.6% از عمق خطوط پنجه کلاغی آنها کاسته شده است.

اپلیکاتور فلزی استفاده شده در این محصول، همانند یک ماساژور عمل کرده و به افزایش تاثیر این کرم می افزاید.

این محصول از 97% مواد با منشاء طبیعی ساخته شده و کاملا وگان است. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و فاقد بو می باشد. 

با استفاده از نوک ماساژ دهنده آن صبح، برای تسکین سریع احتقان و افزایش اثر، از نوک آن مانند یک برس استفاده کنید: کرم را زیر خط چشم قرار دهید، به سمت بیرون پخش کنید سپس با ضربه ملایم آن را تمام کنید. در شب، برای افزایش اثر لیفتینگ، کرم را روی خط چشم بمالید و با نوک فلزی از بیرون به داخل ماساژ دهید.

برای اثربخشی بیشتر، کرم دور چشم را در یخچال قرار دهید. به خاطر داشته باشید که به لطف نوک آن که به راحتی قابل جدا شدن است، آن را مرتب تمیز کنید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، ضدپف، ضدچروک اطراف لب، افزایش دهنده الاستیسیته پوست، ضد چروک، تغذیه کننده، آبرسانی و روشن کننده
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
15 میلی لیتر
ویژگی خاص
کاملا وگان و تولید شده از 97% مواد با منشاء طبیعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...