کرم ضدچروک، لیفتینگ و ضدلک لانکوم حجم 30 میلی لیتر

Lancome Renergie Multi Lift Ultra Tone Evenness Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضدچروک، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست، سفت کننده...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
4,913,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ضدچروک، لیفتینگ و ضدلک لانکوم یک محصول قوی ضد پیری پوست است که بر اساس فناوری ثبت اختراع شده Up-Cohesion ™  تهیه شده است. استفاده از این محصول چین و چروک های پوست را کاهش داده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و پوست را سفت تر می نماید و در عین حال فعالیت ملانوسیت های پوست را تنظیم کرده و سنتز ملانین را کاهش می دهد و در نتیجه تعداد و شدت لکه های تیره پوست را کاهش می دهد و در نهایت پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می آورد. در فرمولاسیون این محصول فوق العاده از عصاره کتان که یک ماده قوی با منشا طبیعی جهت بازسازی پوست است استفاده شده است. همچنین وجود bifidobacterium lysate  و resorcinol در ترکیب این محصول قدرت آن را بالاتر برده و ضمن نفوذ به لایه های زیرین پوست، تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست را تحریک می کند. این کرم مناسب برای انواع پوست بوده و مورد تایید متخصصان پوست است.

صبح و شب روی پوست تمیز مورد استفاده قرار گیرد

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضدچروک، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست، سفت کننده پوست، روشن کننده و ضدلک، مرطوب کننده
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
امیری

این کرم رو برای مادرم گرفته بودم باعث شده چروکای پیشیونیش از بین بره رنگ پوستشم روشن شده خیلی ازش راضی بود. این دفعه می خوام برای خودم بگیرمش

504 روز پیش ارسال پاسخ
محبوبه عبدی

این کرم را از وقتی گرفتم برای پوست معجزه کرده چروک های پوستم باز شده لکهایی که روی صورتم داشتم خیلی کمرنگ شده و پوستم سفت تر شده. تمام اطرافیانم هم بهم میگن تزریقی چیزی کردی!

490 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...