سرم ضدلک و روشن کننده آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید اوردینری

The Ordinary Alpha Arbutin %2 + HA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارآیی: ضد لک، روشن کننده، ضد چروک، مرطوب کننده
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
960,100
8%
884,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

با گذشت زمان و تاثیر عواملی مانند اشعه ‌مضر خورشید (UV)، افزایش سن، جای باقی مانده از زخم و یا آکنه، پوست صورت را دچار تیرگی هایی می کند. در واقع وجود این تیرگی‌ ها در اثر تجمع رنگدانه‌ های ملانین در پوست بوده و بسیاری از افراد را نگران می‌ کند. به همین دلیل این افراد به دنبال روشی برای از بین بردن این تیرگی ها و روشن کردن پوست خود هستند. سرم آلفا آربوتین 2 درصد + هیالورونیک اسید اوردینری یکی از محصولات کاربردی و ایده ال برای برطرف کردن این مشکل می باشد.

سرم ضدلک و روشن کننده آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید اوردینری دارای فرمولاسیون کاربردی بوده و حاوی ماده آلفا آربوتین و اسید هیالورونیک است و عاری از هر گونه الکل، سیلیکون، گلوتن و رایحه می باشد. در واقع نحوه کار این محصول به این صورت است که با لایه برداری و یکنواخت کردن رنگ پوست، لکه‌ های قهوه‌ای آن را کمرنگ کرده و حتی از ایجاد لک ‌های جدید جلوگیری کند.

به علاوه اثر بخشی این سرم به دلیل داشتن 2 درصد آلفا آربوتین بسیار بالا بوده و سریع‌تر تعادل و یکنواختی‌ را روی سطح پوست شما ایجاد می کند. آبرسانی، کاهش خطوط و چروک ها، افزایش جذب و رطوبت رسانی پوست نیز از سایر قابلیت های این سرم کاربردی می باشد.

پس از یک دوره استفاده از این محصول تاثیرات آن را به وضوح روی پوست قابل مشاهده است.

این محصول فاقد اسانس، الکل، پارابن و گلوتن است و در عین حال این سرم محصولی کاملا وگان است و بر روی حیوانات تست نشده است.

این محصول ساخت کانادا بوده و حجم آن 30 میلی لیتر است

روش مصرف:

به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از پوست، چند قطره از سرم را روز و شب روی پوست تمیز خود مورد استفاده قرار دهید. بهتر است در ابتدا محصول را به مدت 3 روز و روزی یکبار روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید و چنانچه دچار احساس سوزش شدید، کهیر، خارش، التهاب شدید و تاول شدید، مصرف محصول را متوقف نمایید. روی زخم های باز و ترشح دار استفاده نشود.

مناسب برای
انواع پوست
کارآیی
ضد لک، روشن کننده، ضد چروک، مرطوب کننده
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...