خط چشم ماژیکی ماندگار کیکو رنگ سبز شماره 04

Kiko Ultimate Pen Long Wear Eyeliner No.04

از {{model.count}}
برند : کیکو
دسته : خط چشم
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: استفاده و کنترل آسان، ماندگاری زیاد، شدت رنگ زیاد
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,012,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خط چشم ماژیکی ماندگار کیکو دارای یک نوک نرم و انعطاف پذیر بوده و به شما اجازه می دهد تا یک خط کاملا دقیق و با ضخامت دلخواه بر روی چشمان خود ایجاد نمایید. این خط چشم دارای رنگدانه های زیادی بوده و کاملا بر روی پلک می چسبد و برای مدت طولانی باقی می ماند. در خط چشم ماژیکی ماندگار کیکو از فن آوری "سیستم مویرگی" استفاده شده و به آن اجازه می دهد تا مقدار ایده آل مواد را آزاد کند تا حداکثر کنترل در حین استفاده و نتیجه ای بی عیب و نقص بدون لکه ایجاد شود.

استفاده از آن آسان بوده و به لطف طراحی ارگونومیک نوآورانه دسته "ضد لغزش" آن، خط چشم Ultimate به کاربران کم تجربه نیز اجازه می دهد تا نتایج بسیار دقیق و حرفه ای دریافت کنند.

خط چشم ماژیکی ماندگار کیکو مورد تایید چشم پزشکان قرار گرفته است.

توصیه می شود پس از هر بار استفاده، درب خط چشم را بخوبی ببندید و نوک آن را به سمت پایین یا افقی قرار دهید. در ضمن بهتر است قبل از سایه چشم روی پلک ها بدون آرایش استفاده کنید تا از تماس نوک آن با پودرها جلوگیری کنید که می تواند عملکرد آن را کاهش دهد و چنانچه نوک آن با پودر تماس پیدا کرد، نوک آن را با دستمال تمیز نموده و سپس درب آن را ببندید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
استفاده و کنترل آسان، ماندگاری زیاد، شدت رنگ زیاد
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
1 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...