سرم لایه بردار پیلینگ AHA 30% + BHA 2% اوردینری

The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution 30ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های مختلط، چرب، چرب جوش دار و معمولی
  • کارایی: از بین بردن تیرگی پوست و لک، از بین بردن جای جوش،...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
902,100
12%
794,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری یکی از محبوب ترین محصولات این برند کانادایی مراقبت از پوست می باشد. سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری باعث از بین رفتن جای جوش ها‌ شده و پوست را شفاف و درخشان می کند. استفاده طولانی مدت از محصول باعث از بین رفتن خطوط و چروک صورت می شود. داخل محصول از عصاره “فلفل دلمه ی تاسمانی” استفاده شده است. عصاره فلفل دلمه ی تاسمانی باعث کاسته شدن از میزان التهاب و حساسیت اسید می گردد.

سرم لایه بردار پیلینگ AHA 30% + BHA 2% اوردینری، با لایه برداری پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از ظهور جوش‌های چرکی یا زیر پوستی ناشی از انسداد منافذ نیز جلوگیری می‌کند. از طرفی به پاک کردن جوش‌های سرسیاه در پوست‌های مختلط و چرب، کمک شایانی می‌کند. پوست‌های مستعد جوش با هفته‌ای دو بار استفاده از این محصول، می‌توانند برجستگی‌های ریز و درشت پوستشان را برطرف کرده و به نرم شدن و تازه شدن پوست چهره‌شان کمک کنند.

این محصول حاوی ۳۰ درصد آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است و سطح پوست را لایه برداری می‌کند و باعث روشن تر شدن پوست می شود. ۲ درصد بتا هیدرکسی اسید (BHA) که به صورت عمقی تر پوست را لایه برداری می کند و موجب تمیز شدن کامل منافذ پوستی می شود. این اسید‌ها در همکاری با هم در این محصول، تاثیر دوچندانی بر روی پوست می گذارد. اسید هیالورونیک، ویتامین B5 و کراس پلیمر هیالورونات سدیم موجود در محصول نیز موجب تقویت و آبرسانی پوست می شود. پلیمر هیالورونات سدیم به رطوبت‌رسانی و حفظ رطوبت در بافت پوست، ایجاد احساس راحتی در پوست و  بهبود زخم‌های حاصل از جای آکنه بسیار کمک می‌کند. به این پلیمرها اسفنج رطوبت هم می‌گویند، چون به محض ورود به پوست، آنزیم‌ها آن را به مولکول‌هایی با اندازه کوچکتر از هیالورونیک اسید تجزیه کرده و در آن فرم می‌توانند به راحتی به تمام نقاط پوست رسیده و آن را آبرسانی کند. این خاصیت نمای جوان‌تر و شاداب‌تری به پوست بخشیده و خطوط ریز را پر می‌کند. همچنین در این محصول از هویج سیاه استفاده شده که سرشار از آنتی اکسیدان  است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند می باشد.

این محصول اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات، سیلیکون، مواد استحصال شده از آجیل، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و همچنین بدون رایحه‌های افزودنی است. بنابراین یک انتخاب ایمن و سلامت برای افراد مختلف خواهد بود.

سرم لایه بردار اوردینری فاقد روغن و oil free بوده و به همین دلیل برای استفاده جهت کنترل چربی پوست در پوست‌های چرب و مختلط بسیار مناسب است.اگر از جمله افرادی هستید که سبک زندگی وگان را برای خود انتخاب کرده‌اید، باید به شما بگوییم که سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری، دقیقا مطابق با سبک زندگی شماست. این محصول کاملا وگان و عاری از ظلم به دنیای حیوانات است، بدین معنا که تماما گیاهی بوده و برای گذراندن تست‌های ایمنی سنجی بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شود.

از سرم پیلینگ اوردینری شب‌ها و بر روی صورت کاملا تمیز و خشک استفاده کنید. به این صورت که با نوک انگشتان تمیز خود، محلول را بر روی پوست صورت و گردن بمالید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه بر روی پوست بماند و سپس با آب ولرم بشویید. از این محصول بیشتر از دوبار در هفته استفاده نکنید.

  • از این محلول بر روی پوست مرطوب استفاده نکنید.
  • نگذارید سرم بیش از ۱۰ دقیقه بر روی پوست بماند.
  • در صورت بروز سوزش مداوم، استفاده از محصول را قطع کرده، صورت را با آب ولرم بشویید و در اولین فرصت با متخصص پوست مشورت کنید.
  • بلافاصله پس از پخش محتوای سرم بر روی صورت، انگشتان خود یا هر قسمت از دستتان را که با محلول در تماس بوده، با آب ولرم بشویید.
  • از آنچه که این سرم لایه برداری حاوی مقادیر بالایی از AHA است، می‌تواند حساسیت پوست صورت را نسبت به آفتاب بیشتر کرده و باعث آفتاب سوختگی شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که تا یک هفته بعد از آخرین مرتبه استفاده از سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری، از ضد آفتاب استفاده کرده و تا حد ممکن قرار گرفتن در معرض آفتاب را محدود کنید.
  • این فرمول دارای غلظت بالایی از اسیدهای لایه بردار است. بنابراین اگر پوست شما تجربه لایه برداری با اینگونه اسیدها را ندارد، ابتدا از سرم‌ها یا محصولات با غلظت پایین‌تر استفاده کنید تا حساسیت پوستتان برطرف شده و به لایه برداری عادت کند. همچنین می‌توانید در اولین دفعات استفاده از محصول، اجازه ندهید بیش از ۵ دقیقه بر روی پوست بماند و در دفعات بعدی این مهلت زمانی را به مرور تا ۱۰ دقیقه افزایش دهید.
  • این محصول نباید بر روی پوست‌های حساس، لایه برداری شده یا به خطر افتاده استفاده شود.
مناسب برای
پوست های مختلط، چرب، چرب جوش دار و معمولی
کارایی
از بین بردن تیرگی پوست و لک، از بین بردن جای جوش، شفاف و درخشان کردن پوست، از بین بردن خطوط و چروک، حاوی آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
عدم تست بر روی حیوانات، وگان، فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات، سیلیکون، مواد استحصال شده از آجیل، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و همچنین بدون رایحه‌های افزودنی است
شبنم

من برای جای جوش صورتم اینو گرفتم توی چند بار استفاده احساس میکنم داره داره جای چوشم از بین می ره

506 روز پیش ارسال پاسخ
زیبا

دوستم بهم پیشنهاد داده اینو بگیرم وقتی استفاده کردم نتیجه رو میگم🌸🌸

506 روز پیش ارسال پاسخ
سارا

پوست صورتم با استفاده این در یک دوره خیلی یکدست شده جای جوش ولکام از بین رفته😍😍😍

506 روز پیش ارسال پاسخ
دلارام افشاریان

منافذ پوستم تمیز و کوچک شده جای جوش هایم از بین رفته و پوستم صاف شده واقعا پوستم بهتر شده

474 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...