کرم کاموفلاژ میکاپ فکتوری شماره 1

Makeup Factory Camouflage Cream 1

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: پوشانندگی بسیار بالا، پوشاندن ناهنجاری ها، ناصافی...
  • تولید: آلمان
  • تاریخ مصرف: 18 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
315,500
20%
254,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم کاموفلاژ میکاپ فکتوری نوعی کرم مخصوص با پوشانندگی بسیار بالا برای پوشاندن ناهنجاری ها، ناصافی ها و حتی لکه های پوستی در حد تتو می باشد. کاموفلاژ، تکنیکی است که برای پوشاندن جای ماه‌گرفتگی، لک و آکنه، تاتو و یا هر لک و تیرگی و روشنی که در پوست صورت وجود دارد، گفته می شود. این تکنیک حرفه‌ای برای درست کردن یک چهره‌ی بی‌عیب و نقص از جهت رنگ پوست و هماهنگی سایر اجزای چهره با یکدیگر به‌ کار می‌رود. کاموفلاژها همچنین به‌ عنوان یک ماده زیر ساز، برای ماندگاری هر چه بیشتر سایر مواد آرایشی بر روی پوست به‌ کار می‌روند.

کرم کاموفلاژ میکاپ فکتوری بافتی فشرده دارد و به دلیل پوشانندگی بالا از آن برای پوشاندن هر آنچه که در صورت خوشایند نیست استفاده می‌شود. به طور مثال بعضی از خانم‌ها پوست صورت نازکی دارند که رگ‌های آن مشخص است. با کاموفلاژ می‌توان از پنهان شدن آن اطمینان داشت. افرادی هم هستند که برای برطرف کردن عیوب ابرو و یا خط چشم، از تاتو استفاده  می کنند و بعضی اوقات می خواهند که تاتوی خود را محو کنند، که بهترین راه استفاده از گریم کاموفلاژ است.

همچنین برای زیر ساز سایه پشت پلک، جهت ماندگاری بیشتر سایه و داشتن رنگ بهتر هم می توان از کاموفلاژ، استفاده کرد. مهمترین کاربرد گریم کاموفلاژ در پشت پلک، جهت استفاده برای سایه عروس است. به بیانی دیگر، از تکنیک گریم کاموفلاژ برای روح بخشیدن به‌ صورت با تیره و روشن کردن رنگ پوست صورت استفاده می‌شود. استفاده از کاموفلاژ بر روی صورت باید به دقت و بسیار حرفه‌ای انجام شود. چراکه در غیر این صورت نتیجه مطلوب به‌دست نمی‌آید.

  1. ابتدا مقداری از کاموفلاژ را با کاردک مخصوص بردارید.
  2. سپس روی پشت دست قرار داده تا با گرمای دست نرم شود.
  3. با استفاده از یک قلم‌موی مناسب به ‌صورت ضربه‌ای روی محل مورد نظر در صورت بزنید.
  4. با یک اسفنج(پد آرایشی) که کمی هم مرطوب است به‌صورت ضربه‌ای کاموفلاژ را در محل مورد نظر صورت یکدست کنید.
  5. بعد از زدن کاموفلاژ، از یک کرم پودر مایع، پنکیک و یا پن‌استیک با رنگ مناسب برای پوشش دادن کل صورت استفاده نمایید.
  6. مرحله آخر، تثبیت کردن مواد آرایشی روی صورت است. برای این کار از یک پودر فیکس کننده با استفاده از قلم پودر آرایش، جهت ماندگاری بر روی پوست صورت استفاده نمایید.
مناسب برای
انواع پوست
کارایی
پوشانندگی بسیار بالا، پوشاندن ناهنجاری ها، ناصافی ها و لکه های پوستی
تولید
آلمان
تاریخ مصرف
18 ماه پس از باز شدن درب محصول
وزن
5 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...