کرم لایه بردار صورت کلیون

CLIVEN EXFOLIATING FACE CREAM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 125 میلی لیتر
  • مخصوص: صورت
  • مناسب: انواع پوست
  • دارای خاصیت: پاک کننده , نرم کننده
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
0
242,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

لایه بردار ملایم، بر طرف کننده آلودگی ها و سلول های مرده سطح پوست و مناسب برای انواع پوست ها. این کرم حاوی دانه های بسیار ریزی است که با ماساژ آنها بر روی پوست صورت تمام سلول های مرده و آلودگی هایی که داخل منافذ پوست نفوذ کرده و انباشته شده اند را به راحتی خارج نموده و پوست صورت شما را عمیقا تمیز می نماید. وجود ترکیبات طبیعی و بسیار مفید و همچنین ویتامین های مختلف در این محصول باعث می شود تا بلافاصله پس از استفاده از آن تاثیر فوق العاده آن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید. عسل که نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی به همراه ویتامین E که محافظت کننده و افزایش دهنده خاصیت ازتجاعی پوست می باشد باعث می شود پوست شما پس از استفاده از این کرم بسیار شاداب تر و نرم تر و درخشان تر از قبل گردد. استفاده مداوم از این کرم باعث تسهیل و تاثیر بیشتر دیگر درمان های پوستی می گردد.

روش مصرف:

کرم را روی پوست مرطوب (ترجیحا در حمام و یا بعد از بخور دادن صورت) به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ داده سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید.

توجه مهم: مالش روی پوست می بایست بسیار آرام انجام گیرد و از استفاده بر روی زخم یا التهاب پوستی خودداری نمایید

حجم
125 میلی لیتر
مخصوص
صورت
مناسب
انواع پوست
دارای خاصیت
پاک کننده , نرم کننده
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین E
شماره مجوز
08014530007622
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
راهنمای استفاده
طریقه مصرف : کرم را روی پوست مرطوب (ترجیحا در حمام و یا بعد از بخور دادن صورت) به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ داده سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید. , توجه مهم : مالش روی پوست می بایست بسیار آرام انجام گیرد و از استفاده بر روی زخم یا التهاب پوستی خودداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...