مزو ماسک فیلورگا

Filorga Meso Mask Smoothing Radiance Mask

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، درخشان کننده و شاداب کننده، صاف و یکدست ک...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,346,100
10%
3,041,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مزو ماسک فیلورگا یک محصول بسیار محبوب در میان محصولات فیلورگا است. این ماسک فوق العاده تنها پس از 15 دقیقه موجب روشن شدن پوست، افزایش درخشندگی، تامین رطوبت پوست و کاهش چین و چروک های شما می شود و در نهایت پوستی شاداب و جوان تر برای شما به ارمغان می آورد.

مزو ماسک فیلورگا سرشار از کلاژن و الاستین بوده و بر روی چروک های پوستی تاثیر زیادی دارد همچنین وجود پلی ساکارید رامنوز موجب کاهش قرمزی و التهاب پوست شده و رنگ چهره را روشن و درخشان تر می کند. همچنین وجود اوره آبرسان در ترکیبات آن موجب تامین رطوبت پوست شده و درنهایت نرمی و لطافت را به پوست باز می گرداند.

در این محصول فوق العاده از  کمپلکس NCEF نیز استفاده شده است. این کمپلکس دارای بیش از 50 ترکیب فعال و ضروری پوست، از جمله ویتامین ها، آمینواسیدها، مواد معدنی، کوآنزیم ها و آنتی اکسیدان ها است. کمپلکس NCEF موجود در این محصول حاوی هیالورونیک اسید نیز می باشد که پوست را به طور عمقی آبرسانی کرده و سبب جوان شدن پوست می شود. این کمپلکس درمانی و جوانساز پایه تمامی محصولات فیلورگا بوده و باعث شفافیت آنی پوست شده و علائم پیری آن را کاهش می دهد.

روش استفاده:

2 بار در هفته مقدار مناسبی از ماسک را بر روی صورت، اطراف چشم و گردن خود بمالید. 15 تا 30 دقیقه صبر کنید و سپس باقیمانده آن را با با پد مرطوب از روی صورت خود پاک نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، درخشان کننده و شاداب کننده، صاف و یکدست کننده فوری پوست، تسکین قرمزی و التهاب پوست، آبرسان، غنی شده با کلاژن و الاستین
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...