قطره اینگلوت Duraline

Inglot Duraline

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: افزایش ماندگاری و دوام لوازم آرایشی، ایجاد فرمولاس...
  • تولید: لهستان
  • تاریخ مصرف: 9 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
621,700
9%
570,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قطره اینگلوت یکی از جدیدترین تکنولوژی های میکاپ امروزه و مدرن محسوب می شود. این مایع شفاف را می توان با هر محصول آرایشی مخلوط کرد تا ماندگاری آن را افزایش داده و به یک فرمول ضد آب تبدیل کند. یک قطره اینگلوت، باعث افزایش رنگ آن و ماندگاری بیشتر محصول می شود.
با استفاده از این محصول هر نوع سایه پودری به‌‎راحتی به یک خط چشم مایع تبدیل می‎‌شود. حتی اگر قصد نداشته ‎باشید که از آن به‌‎عنوان خط چشم استفاده کنید، روغن قطره اینگلوت duralie کاربرد سایه‌‏های شل پودری (loose) را راحت‌‎تر می‏‌کند و ضمنا رنگ آن را نیز افزایش می‎‌دهد و تا روی پوست پررنگ و مشخص‌‎تر شود. البته می‎‌توانید از آن برای سایه چشم‎‌های فشرده نیز استفاده کنید.

هرچند ممکن است قطره اینگلوت duralie اصل در ابتدا کم‎‌حجم و کوچک به‏‌نظر برسد، اما به‌‎دلیل غلظت مناسب، یک بسته از آن برای مدت‌‎ها استفاده شما کافی خواهدبود. وجود اپلیکاتور حرفه‎‌ای، خیال شما را از بابت برداشت مقدار مورد نیاز از محتویات بسته‎‌بندی راحت می‏‌کند و این اطمینان را می‌دهد که چیزی از محصول هدر نمی‌‎رود. نتیجه نهایی این قطره به‎‌ هیچ‎‌عنوان روغنی نیست و استفاده بر روی پلک قبل از زدن سایه لوز نیز می‌‎تواند بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی، ریزش آن را تاحد زیادی کاهش دهد. البته برای این کار بهتر است به محصول اجازه بدهید تا خشک‌ شود و سپس سایه موردنظر خود را بزنید. همچنین فرمولاسیون این محصول وگان است.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
افزایش ماندگاری و دوام لوازم آرایشی، ایجاد فرمولاسیون ضد آب، افزایش پیگمنت و رنگ سایه، تبدیل سایه‌‎های پودری لوز و فشرده مورد علاقه شما به خط چشم، قابلیت استفاده به‏‌عنوان زیرساز برای جلوگیری از ریزش سایه چشم، دارای بافت شفاف و بسیار سبک و غیر چسبنده، دارای اپلیکاتور حرفه‌‎ای برای جلوگیری از هدررفتن محصول
تولید
لهستان
تاریخ مصرف
9 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
9 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...