ست برس و پد آرایشی ریل تکنیک مدل everyday essentials

Real Techniques Everyday Essentials

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: شامل چهار عدد براش با کیفیت و یک عدد اسفنج آرایشی،...
  • تولید: چین
  • مبدا برند: انگلیس
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
486,900
6%
461,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست برس و پد آرایشی ریل تکنیک مدل everyday essentials حاوی چهار برس و یک اسفنج با کیفیت و عالی برای افرادی است که می‌خواهند آرایشی زیبا و جذاب داشته باشند. این برس ها از موهای بسیار لوکس و نرمی ساخته شده‌اند که باعث شده بسیار صاف و نرم باشند. این برس ها کاملا ضد خشونت علیه حیوانات بوده و بر روی حیوانات تست نشده و الیاف آن نیز مصنوعی و از موی حیوانات استفاده نشده است. این ست حاوی چهار برس و یک پد است که همه نیازهای شما برای یک آرایش کامل و بی عیب و نقص را برطرف می‌کند. این ست برای پوشانندگی، رنگ دادن و ترکیب مواد آرایشی بسیار پرکاربرد خواهد بود. این ست حاوی برسی فوق‌العاده برای کرم پودر،برسی مناسب برای کانسیلر، برس سایه چشم، هایلایتر و یک اسفنج سه کاره می‌باشد. برس های ست برس ریل تکنیک دوام بسیار بالایی داشته و تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای تمیز کردن برس ها ابتدا آنها را با آب ولرم بشویید. سپس یک قطره مایع تمیز کننده برس ( اگر در دسترس نبود کمی صابون یا شوینده بدن) را کف دست خود بریزید. به آرامی با انگشتان خود، پرزهای برس را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید. پرزها را فشار دهید تا آب اضافه آن خارج شود و با یک حوله تمیز آن را خشک نمایید. پرزهای برس را مرتب کرده و به حالت اولیه خود درآورید.

ست براش و پد آرایشی ریل تکنیک شامل:

-- براش رژگونه ریل تکنیک ۴۰۰ : براش مخروطی، نرم و پرزدار مناسب برای رژگونه که سطح صاف و یکدستی روی پوست ایجاد کرده و در نهایت پایانی طبیعی و جذاب به همراه خواهد داشت.
-- براش سایه ریل تکنیک دلوکس ۳۰۰ : پرزهای کوتاه و حجیم این براش، سایه‌های کرمی و پودری را به صورت صاف و یکدست روی چین‌های چشم می‌زند. شما می‌توانید از این براش برای استفاده از کانسیلر نیز استفاده کنید. این براش هم برای مبتدی‌ها و هم برای حرفه‌ای می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
-- براش هایلایتر ریل تکنیک ۴۰۲ : براشی پرزدار و نرم برای هایلایت کردن و استفاده از پودر بیک، به طور کلی برای ایجاد جلوه و درخششی طبیعی روی پوست. شما می‌توانید از این براش تقریبا برای هرکاری استفاده کنید. استفاده از کرم پودر، ترکیب کانسیلر و …
-- براش کرم پودر ریل تکنیک ۲۰۰ : دارای پرزهای محکم برای استفاده از کرم پودرهای کرمی و مایع و ایجاد پایانی بی عیب و نقص.

-- پد آرایشی ریل تکنیک : اسفنجی همه کاره که به گونه‌ای طراحی شده که از تکنولوژی فوم پیشرفته برای ترکیب صاف و یکدست مواد آرایشی روی پوست استفاده کرده و پایانی صاف و بی عیب و ایراد ایجاد می‌کند.


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
شامل چهار عدد براش با کیفیت و یک عدد اسفنج آرایشی، بدنه‌ی آلومینیوم سبک و مقاوم، سهولت در شست و شو، دارای الیاف مصنوعی، ضد خشونت علیه حیوانات
تولید
چین
مبدا برند
انگلیس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...