ست اسفنج 6 عددی ریل تکنیک

Real Techniques 6 Miracle Complexion Sponges

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: قابل استفاده برای کرم پودر، رژگونه، کانسیلر، کانتو...
  • تولید: چین
  • مبدا برند: آمریکا
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
582,000
11%
519,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست اسفنج 6 عددی ریل تکنیک یک مجموعه کامل  است که شامل 3 نوع مختلف اسفنج  با اشکال و اندازه های متفاوت است و نیاز شما را بخوبی پاسخگو است و با استفاده از آن دیگر نیازی به محصول دیگری نخواهید داشت. این اسفنج ها برای استفاده کرم پودر، رژگونه، کانسیلر، کانتور و هایلایتر قابل استفاده هستند. 

اسفنج ریل تکنیک برای افرادی که پوستشان حساس و ملتهب است، گزینه خوبی به شمار می رود. شما می توانید پد آرایشی real techniques را هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب مورد استفاده قرار دهید. با این حال اگر این اسفنج را مرطوب کرده و مورد استفاده قرار دهید، پوشش دهی کرم پودر یا سایر لوازم آرایشی مورد استفاده تان بیشتر خواهد بود. در صورتی که تصمیم دارید از این محصول به صورت مرطوب استفاده کنید، ابتدا آن را خیس کرده و سپس فشار دهید تا آب اضافی آن به صورت کامل خارح شود. سپس کرم پودر یا کانسیلر خود را اگر مایع بود پشت دست خود زده و پد خود را به آرامی و چند بار روی مایع زده تا کمی روی پوست پخش شده و سپس پد را روی صورت خود بزنید.

برای بهترین نتیجه، اسفنج خود را با آب و صابون ملایم تمیز کنید و با آب ولرم بشویید و به آرامی آب اضافی را گرفته و سپس آن را در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید و مطمئن شوید که هوا به تمام سطوح اسفنج دسترسی دارد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
قابل استفاده برای کرم پودر، رژگونه، کانسیلر، کانتور و هایلایتر
تولید
چین
مبدا برند
آمریکا
ویژگی خاص
آنتی باکتریال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...