اسفنج سه کاره ریل تکنیک سری جدید

Real Techniques Miracle Complexion sponge 1566

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: بدنه گرد و یک سطح صاف، پوشاندن عیب و ایرادات چهره،...
  • تولید: چین
  • مبدا برند: انگلیس
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
185,800
13%
162,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این پد اسفنجی ریل تکنیک اسفنجی سه کاره است که بدنه گردی داشته و یک طرف آن نیز سطح صافی دارد. با استفاده از نوک دقیق این اسفنج، عیب و نقص ها و ایرادات چهره را به خوبی پوشش داده و سطح صاف آن نیز اطراف چشم و بینی را به خوبی کانتور می کند. پد ریل تکنیک در نهایت پوستی صاف و یکدست ایجاد کرده و چهره ای جذاب برایتان به ارمغان می آورد. طراحی چندکاره اسفنج ریل تکنیک، آرایش را به خوبی روی پوست پخش می کند. این اسفنج برای محصولاتی که فرمولاسیون مایع دارند ایده آل خواهد بود اما برای کرم پودرها، هایلایترها و کانسیلرهایی که فرمولاسیون کرمی و پودری دارند نیز مناسب است. اسفنج ریل تکنیک فاقد لاتکس است. اگر می خواهید هنگام استفاده از پد آرایشی real techniques پوشش دهی کاملی روی پوست ایجاد شود، اسفتج خود را مرطوب کرده و سپس استفاده کنید. 

اسفنج ریل تکنیک برای افرادی که پوستشان حساس و ملتهب است، گزینه خوبی به شمار می رود. شما می توانید پد آرایشی real techniques را هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب مورد استفاده قرار دهید. با این حال اگر این اسفنج را مرطوب کرده و مورد استفاده قرار دهید، پوشش دهی کرم پودر یا سایر لوازم آرایشی مورد استفاده تان بیشتر خواهد بود. در صورتی که تصمیم دارید از این محصول به صورت مرطوب استفاده کنید، ابتدا آن را خیس کرده و سپس فشار دهید تا آب اضافی آن به صورت کامل خارح شود. سپس کرم پودر یا کانسیلر خود را اگر مایع بود پشت دست خود زده و پد خود را به آرامی و چند بار روی مایع زده تا کمی روی پوست پخش شده و سپس پد را روی صورت خود بزنید. مایعی که روی پد وجود دارد را با ضربه های کوتاه و کوچک روی پوست خود پخش کنید و سطح صاف و یکدستی روی صورت خود ایجاد کنید؛ خواهید دید که این اسفنج به خوبی جای جوش ها و لکه هایتان را می پوشاند. این محصول با فرم و شکل منحنی خود به شکلی طراحی شده که متناسب با زوایای صورت است و برای استفاده در قسمت هایی همچون کنار بینی و زیر چشم بسیار کاربردی خواهد بود.  اگر می خواهید آرایشتان دوام بیشتری داشته باشد بهتر است پس از استفاده از مایع، از یک پودر یا اسپری فیکساتور روی آرایش خود بزنید. پس از استفاده بهتر است پد خود را به خوبی بشویید تا مواد آرایشی روی آن نمانند چرا که محلی برای تجمع میکروب ها خواهد شد.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
بدنه گرد و یک سطح صاف، پوشاندن عیب و ایرادات چهره، ایجاد سطحی صاف و یکدست، مناسب برای انواع فرمولاسیون، ایده آل برای فرمولاسیون مایع، عاری از لاتکس، قابل استفاده به شکل مرطوب و خشک
تولید
چین
مبدا برند
انگلیس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...