کرم دور چشم کلیون

CLIVEN EYE CREAM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده: کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده: پلاستیک
  • ویتامین: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
822,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

به دلیل حساس بودن پوست ناحیه اطراف چشم، پدید آور شدن چین و چروک، کبودی بافت دور چشم ها و نیز افتادگی زودرس پلک ها بیش تر و سریع تر از سایر نواحی اتفاق می افتد. به همین دلیل آزمایشگاه های کلیون این کرم را خاص را برای بازگرداندن شادابی و طراوت به پوست اطراف چشم طراحی کرده اند. این کرم پوست را تغذیه و محافظت کرده و تمام نیازهای ویتامینه آن را با ویتامین های A و E و پروویتامین B5 خود تامین می نماید. از ظهور زودرس کبودی و چروک های اطراف چشم و همچنین افتادگی پلک ها جلوگیری کرده، آنها را از بین می برد. این امر به دلیل فعالیت توام عوامل زیر است:

سرامیدها لایه محافظتی هیدرولیپیدیک روی پوست ایجاد کرده و به آن استحکام و قدرت ارتجاعی می بخشند و کلاژن های گیاهی پوست را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهند. روغن های آووکادو و جوانه گندم که بسیار مغذی و نرم کننده می باشند، تعادل طبیعی لایه هیدرولیپیدیک پوست را به آن بازگردانده به آن نرمی و لطافت می بخشند.

روش مصرف:

بر روی پوست تمیز دور چشم به آرامی مالیده تا جذب گردد. این عمل را هر صبح و شب انجام دهید.

حجم
15 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین A , ویتامین E , ویتامین PP , ویتامین B5
کشور مبدا برند
ایتالیا
شماره مجوز
۱۳۲۲۴۴۴۴۲۸۱۴۱۴۳۵
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
جلوگیری و بهبود کبودی، چروک و افتادگی , حاوی پرو ویتامین B5 و ویتامین‌های A و E , حاوی کلاژن‌های گیاهی برای خاصیت ارتجاعی پوست , حاوی روغن‌های آووکادو و جوانه گندم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...