کرم دور چشم کافئین اینکی لیست

The INKEY List Caffeine Eye Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: مرطوب کننده، کاهش دهنده پف و تیرگی زیر چشم، از بین... دارای بافتی سبک، ایده ال برای استفاده زیر آرایش، ض... افزایش دهنده میزان جذب آب مورد نیاز سلول های پوست
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,123,600
9%
1,026,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دلایل بسیاری چون کمبود خواب، مصرف زیاد نمک، رژیم غذایی نامناسب و.. باعث ایجاد تیرگی و پف دور چشم می شود. اینبار برند اینکی لیست با استفاده از کافئین یک کرم دور چشم فوق العاده تولید کرده که تاثیر شگفت انگیزی دارد. شما با هر نوع پوستی می توانید از کرم دور چشم کافئین اینکی لیست استفاده کنید. همچنین در فرمولاسیون این کرم از Matrixyl 3000 نیز استفاده شده است که وجود این پپتید باعث شده این کرم تاثیر خوبی در از بین بردن علائم پیری دور چشم داشته باشد.

استفاده مداوم از کرم دور چشم اینکی لیست باعث از بین رفتن پف و تیرگی، همچنین کاهش خطوط دور چشم می شود. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند و مانع ایجاد خشکی در اطراف چشم می شود. بنابراین اگر به دنبال یک محصول کامل برای مراقبت و درمان چین و چروک و تیرگی پوست اطراف چشم خود هستید، خرید کرم دور چشم اینکی لیست یک گزینه مناسب برای شما است.

در این محصول از مواد مضری که سلامت انسان یا محیط زیست آسیب می زنند استفاده نشده است و در ترکیبات آن از فتالات، فرمالدئید، اکسی بنزون، اکتینوکسات، هیدروکینون، تریکلوزان و میکروبیدهای پلاستیکی نامحلول استفاده نشده است و همچنین نکته بسیار مهم اینکه بر روی حیوانات نیز تست نشده است.

صبح و عصر بر روی پوست تمیز دور چشم استفاده نمایید. 

این کرم دور چشم با سرم ها قابل ترکیب است. همچنین می توانید از آن به همراه مرطوب کننده ها استفاده فرمایید.

از تماس کرم با چشم خودداری کنید.

در صورتی که پف و سیاهی دور چشمتان ژنتیکی باشد، کرم کافئین اینکی لیست باعث از بین رفتنشان نمی شود.


برند اینکی لیست یک برند تازه متولد شده در صنعت محصولات زیبایی و مراقبت پوست و مو شناخته می شود. این برند در واقع برندی است که با حمایت کمپانی cult beauty در کشور انگلیس بنیانگذاری شده. یکی از نکات جالبی که در خصوص برند اینکی لیست وجود دارد این است که اینکی لیست در طی مدت کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوب و موثری را وارد بازار کند. همچنین در بازه زمانی کوتاهی به شهرت و محبوبیت بسیار در سراسر جهان دست پیدا کند. یکی از ویژگی های خوب محصولات این برند، دارا بودن فرمولاسیونی ساده و در عین حال موثر است. این موضوع باعث شده محصولات اینکی لیست در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب تری باشند. در نتیجه می توان گفت قیمت مناسب در کنار کیفیت و اثرگذاری بالا محصولات باعث شده اینکی لیست یکی از برندهای محبوب صنعت خود شناخته شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
مرطوب کننده، کاهش دهنده پف و تیرگی زیر چشم، از بین برنده خطوط ریز دور چشم
دارای بافتی سبک، ایده ال برای استفاده زیر آرایش، ضد التهاب، حاوی آنتی اکسیدان،
افزایش دهنده میزان جذب آب مورد نیاز سلول های پوست
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
15 میلی لیتر
مبدا برند
انگلیس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...