کرم دور چشم مولتی اکتیو کلارنس

Clarins Multi-Active Yeux

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارآیی: ضدچروک ، ضد تیرگی و پف ، احیا کننده پوست دور چشم ،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,694,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سپری نمودن روزهای پراسترس، خوابیدن‌های دیرهنگام در زمان شب و همچنین کمبود خواب از عواملی هستند که می‌تواند موجب تیرگی، پف و همچنین بروز علائم خستگی در ناحیه اطراف چشم گردد. این محصول منحصربه‌فرد با برخورداری از ساختاری خاص، به جوانی، شادابی و درخشندگی ناحیه اطراف چشم کمک می‌کند و موجب کاهش محسوس خطوط دور چشم و علائم ناشی از خستگی ازجمله پف‌ها و حلقه‌های سیاه دور چشم می‌شود. ساختار کرمی – ژلیِ باطراوت این محصول بلافاصله پس از استفاده، به ناحیه اطراف چشم آرامش می‌بخشد. اپلیکاتور فلزی و فوق‌العاده خنک این محصول، دلیل عملکرد فوق‌العاده آن است، اپلیکاتوری که به درخشندگی آنی ناحیه اطراف چشم کمک می‌کند و ظاهری جوان‌تر به آن می‌بخشد، عملکردی که رضایت شمارا جلب خواهد نمود. با استفاده از این محصول چهره شما در سن سی‌سالگی نیز از شادابی‌ای همانند گذشته برخوردار می‌گردد.

استفاده از این محصول برای تمامی افراد میان 30 تا 39 سال توصیه می‌شود، به‌ویژه افرادی که از ابزارهای تکنولوژیک استفاده می‌کنند برای حفظ درخشندگی و جوانی چهره خود، نیازمند استفاده از این محصول منحصربه‌فرد خواهند بود، محصولی نوآورانه که با آخرین تکنولوژی روز تولیدشده است و از قدرت عصاره‌های گیاهی بهره‌مند‌است.

این محصول برای پوست‌های، نرمال، خشک، مختلط و چرب مناسب است.

ویژگی ها:

  • صاف      و هموار نمودن خطوط زیر چشم.
  • کاهش      علائم خستگی ازجمله؛ پف‌ها و حلقه‌های سیاه دور چشم.
  • احیاء      پوست ناحیه دور چشم و روشن نمودن آن.

ترکیبات:

گیاه خواجه‌باشی: استفاده از عصاره گیاه خواجه‌باشی یک نوآوری بزرگ است که از بروز پف و حلقه‌های سیاه ناشی استرس و خستگی در ناحیه اطراف چشم، جلوگیری می‌کند. این عصاره موجب روشن شدن ناحیه زیر چشم می‌شود.  

شاه‌بلوط هندی: با عملکرد دوگانه این ترکیب، پف‌ها و حلقه‌های سیاه دور چشم به‌وضوح کاهش می‌یابند.

استفاده از این محصول دارای مزایای زیر است:

این محصول دارای ساختاری فعال است که به‌وضوح چین‌وچروک‌ها را پر می‌کند و دارای اثر آرامش‌بخش آنی بر روی پوست است. با استفاده از این محصول ناحیه دور چشم، ظاهر جوان خود را مجدداً به دست می‌آورد.

این محصول به لطف اپلیکاتور فلزی و بسیار خنک خود دارای اثر ضد احتقان آنی است که موجب روشن شدن آنی پوست ناحیه اطراف چشم می‌شود. 

روش مصرف: صبح ها و یا شب، از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون به حالت ضربه ای استفاده شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارآیی
ضدچروک ، ضد تیرگی و پف ، احیا کننده پوست دور چشم ، روشن کننده
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
15 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...