کرم دور چشم رتینول اینکی لیست

The INKEY List Retinol Eye Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضدچروک، روشن کننده، کاهش دهنده خط لبخند، افزایش ده...
  • تولید: انگلیس
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,140,300
8%
1,057,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم دور چشم رتینول اینکی لیست یک کرم دور چشم بسیار غنی است. این محصول دارای فرمولاسیونی ملایم و سبکی بوده و دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی است. اگر به طور متداول و هدفمند از این کرم دور چشم استفاده فرمایید می توانید شاهد از بین رفتن خطوط ریز و درشت دور چشمتان باشید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کرم دور چشم قابلیت استفاده آن برای ناحیه دور لب می باشد. استفاده از این محصول باعث از بین رفتن خطوط ریز دور لب و کاهش خط لبخند می شوید.

در این محصول از رتینول استفاده شده است که کمک شایانی به تجدید سلولی پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می کند.

علاوه بر رتینول، تعدادی از مشتقات ویتامین A نیز در این محصول وجود دارد. وجود مشتقات ویتامین A در این کرم دور چشم نشان دهنده این است که به مرور زمان بعد از استفاده این کرم، تیرگی دور چشم شما کاهش پیدا می کند.

در این محصول از مواد مضری که سلامت انسان یا محیط زیست آسیب می زنند استفاده نشده است و در ترکیبات آن از فتالات، فرمالدئید، اکسی بنزون، اکتینوکسات، هیدروکینون، تریکلوزان و میکروبیدهای پلاستیکی نامحلول استفاده نشده است و همچنین نکته بسیار مهم اینکه بر روی حیوانات نیز تست نشده است.

مقدار کمی از کرم را بر روی انگشتتان بریزید. سپس به آرامی کرم را دور چشمتان ماساژ دهید.

توصیه می شود از کرم دور چشم رتینول اینکی لیست در شب، بر روی پوست تمیز استفاده فرمایید و بعد از استفاده این کرم دور چشم اینکی لیست از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

برند اینکی لیست یک برند تازه متولد شده در صنعت محصولات زیبایی و مراقبت پوست و مو شناخته می شود. این برند در واقع برندی است که با حمایت کمپانی cult beauty در کشور انگلیس بنیانگذاری شده. یکی از نکات جالبی که در خصوص برند اینکی لیست وجود دارد این است که اینکی لیست در طی مدت کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوب و موثری را وارد بازار کند. همچنین در بازه زمانی کوتاهی به شهرت و محبوبیت بسیار در سراسر جهان دست پیدا کند. یکی از ویژگی های خوب محصولات این برند، دارا بودن فرمولاسیونی ساده و در عین حال موثر است. این موضوع باعث شده محصولات اینکی لیست در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب تری باشند. در نتیجه می توان گفت قیمت مناسب در کنار کیفیت و اثرگذاری بالا محصولات باعث شده اینکی لیست یکی از برندهای محبوب صنعت خود شناخته شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضدچروک، روشن کننده، کاهش دهنده خط لبخند، افزایش دهنده کلاژن سازی طبیعی پوست، قابل استفاده برای دور لب
تولید
انگلیس
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
15 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...