کرم دور چشم تایم فیلر فیلورگا

Filorga Time-Filler Eyes

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، لیفتینگ، ضد تیرگی، تقویت کننده و تحریک کن...
  • تولید: فرانسه
  • حجم: 15 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
4,318,700
5%
4,128,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم دور چشم تایم فیلر فیلورگا پرفروشترین و کامل ترین کرم دور چشم برند فیلورگا می باشد. این کرم یک ضد چروک قوی و لیفتینگ بالای پلک قوی می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن پروویتامین B5 و ماتریکین، باعث تقویت و تحریک رشد مژه نیز می شود. این محصول دارای کمپلکس Draining بدست آمده از درخت ابریشم بوده که در رفع تیرگی دور چشم بسیار موثر است. با استفاده از این کرم خطوط پنجه کلاغی به طور محسوسی کاهش می یابد. این محصول دارای کمپلکس هیالورونیک اسید و NCTF ( کمپلکس جدید و انحصاری که حاوی 53 ترکیب فعال است که موثر در رنگ چهره، چروک ها، درخشندگی، منافذ باز، آبرسانی و یکدست پوست می باشد. در واقع همان ویال مزوتراپی است که برای درمان های ضدپیری در مزوتراپی استفاده می شود.) است. این ترکیبات فعال، در سیستم منحصر به فرد کرونوسفرها کپسوله شده اند که توسط مرکز ملی پژوهش علمی فرانسه کشف شده است تا نفوذ این ترکیبات موثر به لایه های مختلف پوست را بهبود بخشد و جذب کامل آن ها را در پوست انجام می دهد. همچنین دارای کمپلکس لیفتینگ بوده که با افتادگی پلک بالا مبارزه کرده و آن را لیفت می کند. این کرم دارای بافتی مخملی بوده و برای انواع پوست مناسب است.

روز و/یا شب در ناحیه دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. در زمان استفاده پلک بالایی و ریشه های مژه ها را فراموش نکنید. در هر بار مصرف می بایست مقدار کمی از کرم را مورد استفاده قرار دهید و مطمئن شوید که وارد چشم های شما نمی شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، لیفتینگ، ضد تیرگی، تقویت کننده و تحریک کننده رشد مژه، افزایش ضخامت مژه ها، تامین رطوبت مورد نیاز دور چشم
تولید
فرانسه
حجم
15 میلی لیتر
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...