ماسک شب تی تری بادی شاپ

The Body Shop Tea Tree Anti-Imperfection Night Mask-75ML

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های چرب، مختلط، نرمال و پوست های جوش دار
  • کارایی: پاکسازی عمیق پوست، کوچک کننده منافذ باز پوست، ضد ب...
  • تولید: انگلیس
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,469,200
11%
1,321,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

 ماسک شب تی تری بادی شاپ دارای رکورد فروشی جهانی است.

ماسک شب تی تری بادی شاپ تصفيه کننده پوست و از بين برنده جوش هاى صورت است. این محصول از سرى محصولات محبوب درخت چاى برند بادى شاپ است. ماسک تی تری بادی شاپ یک از محصولات بسيار پرطرفدار است كه در طول شب پوست صورت را  تصفيه كرده و چربى اضافى آن را می گیرد. این عملکرد ماسک شب به از بين رفتن جوش ها كمك مى كند و همچنين منافذ باز صورت را اصلاح كرده و آن ها را كوچك مى كند. اين محصول كه همانند تمامى محصولات سرى تی تری، مخصوص پوست هاى چرب و جوش دار مى باشد.

این محصول فوق العاده حاوی سالیسیلیک اسید و روغن درخت چای است که از گیاه درخ چای قله های کنیا دستچین شده و به صورت ارگانيك تهيه شده است. این محصول وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است.


هفته ای دو الی سه بار، شب ها قبل از خواب ابتدا صورتتان را با شوینده مخصوص شستشو دهید و سپس خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از این محصول را روی کل صورت به جز اطراف چشم بزنید و بخوابید، صبح پس از بیدار شدن، صورتتان را شستشو دهید.

مناسب برای
پوست های چرب، مختلط، نرمال و پوست های جوش دار
کارایی
پاکسازی عمیق پوست، کوچک کننده منافذ باز پوست، ضد براقی پوست، ضد جوش، تغذیه کننده پوست، روشن کننده پوست، بدون الکل، بدون تست حیوانی
تولید
انگلیس
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
75 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...