سرم دور چشم ویتامین C مورد

Murad Vita-C Eyes Dark Circle Corrector

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: روشن کننده، ضد تیرگی، ضد چروک، آبرسان، ضد پف
  • تولید: آمریکا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
4,971,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

رادیکال های آزاد ناشی از پرتو های فرابنفش نور خورشید و آلودگی های محیطی، باعث آسیب به بافت پوست می شوند و روند پیری پوست را افزایش می دهند. ویتامین C یک ماده ی آنتی اکسیدان قدرتمند است که از سلامت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند و مانع از ایجاد تیرگی، کدری و لک روی پوست می شود. سرم دور چشم ویتامین C مورد، به همین منظور توسط متخصصان برند مورد تولید و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول تنها در عرض دو هفته پس از استفاده، پوست دور چشم را 86% روشن تر می کند و با کاهش حلقه های تیره ی زیر چشم، پوستی جوان تر و زیبا تری را برایتان به ارمغان می آورد. ترکیبات به کار رفته در سرم دور چشم ویتامین سی مورد، آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. این محصول با بهره گیری از کمپلکس Gold-stabilized vitamin C با ترکیبی از ویتامین سی و طلا، یک ترکیب آنتی اکسیدانی قوی را تولید کرده و قدرت اسید ال اسکوربیک را افزایش داده بطوریکه به سرعت جذب پوست شده و باعث افزایش پایداری و همچنین کارایی ویتامین سی می شود. سرم دور چشم ویتامین سی مورد با استفاده از عصاره ی جلبک های قرمز و قهوه ای و همچنین ذرات معدنی بازتاب دهنده ی نور، بلافاصله پس از استفاده پف چشم ها را کاهش می دهد و پوست دور چشم را التیام می بخشد و در نهایت جلوه ای روشن و درخشان به پوست دور چشم می دهد. همچنین گلایکولیک اسید به کار رفته در ترکیبات سرم دور چشم ویتامین سی مورد، سلول های مرده و کدر را از سطح پوست حذف می کند و باعث افزایش جذب ویتامین سی می شود و در نتیجه با احیای پوست دور چشم، جلوه ای شاداب و درخشان به پوست دور چشم می بخشد. نتایج بررسی ها نشان می دهند که بعد دو هفته استفاده از سرم دور چشم ویتامین سی مورد، پوست دور چشم به میزان 86% روشن تر می شود و پس از 6 هفته استفاده، میزان حلقه های تیره ی دور چشم 85% کاهش می یابد.

سرم دور چشم ویتامین C مورد فرموله شده برای هدف قرار دادن چندین نوع حلقه سیاه دور چشم:

  • آبی/بنفش: میکروسیرکولاسیون کم و پوست نازک اطراف چشم باعث افزایش دید خون بدون اکسیژن (که آبی است) می شود.
  • قهوه ای: آسیب ناشی از نور خورشید، تحریک و ژنتیک می تواند منجر به هایپرپیگمانتاسیون شود.
  • قرمز: در اثر التهاب، تحریک و آلرژی ایجاد می شود.

مواد تشکیل دهنده برجسته:

  • کمپلکس اختصاصی ویتا سی (ویتامین C): ثبات و قدرت را برای داشتن پوستی روشن تر تضمین می کند.
  • عصاره جلبک قرمز و عصاره کلپ غول پیکر: به وضوح تیرگی ناحیه زیر چشم را از بین می برد، پوست را تسکین می دهد و ظاهر حلقه های تیره را روشن می کند.
  • عصاره خیار: آبرسانی می کند تا چین و چروک ها به وضوح صاف شود.


مواد تشکیل دهنده: فاقد پارابن، فرمالدئید، فتالات، روغن معدنی، اکسی بنزون و سولفات SLS و SLES. همچنین وگان، بدون گلوتن و بدون ظلم است.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
روشن کننده، ضد تیرگی، ضد چروک، آبرسان، ضد پف
تولید
آمریکا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
15 میلی لیتر
ویژگی خاص
فاقد پارابن، فرمالدئید، فتالات، روغن معدنی، اکسی بنزون و سولفات SLS و SLES.
وگان، بدون گلوتن و بدون تست بر روی حیوانات است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...