روغن آرگان او جی ایکس مخصوص انواع مو

OGX Renewing + Argan Oil Morocco Penetrating Oil all types Hair

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی: مرطوب کننده، نرم کننده، بازسازی کننده مو، محافظت د...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
546,700
8%
504,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

روغن آرگان او جی ایکس مخصوص انواع مو یک محصول منحصربفرد و کاربردی است که با روغن آرگان مراکشی غنی شده است و به تار موهای شما نفوذ کرده و رطوبت موها را تامین نموده و در عین حال بخوبی موهای شما را بازسازی نموده و حس شادابی و سرزندگی بر روی موهای شما ایجاد می نماید. همچنین این روغن از موهای شما در برابر حرارت مضر حالت دهنده های مو همچون سشوار و اتو مو و آسیب های اشعه فرابنفش خورشید محافظت می نماید.

با استفاده از این محصول حالتی ابریشمی و زیبا را بر روی موهای خود مشاهده خواهید نمود.

مقدار کمی را در کف دست بریزید و روی کف دست پخش کنید، سپس به طور یکنواخت روی موهای مرطوب (حوله خشک شده) بمالید و تا نوک موها بمالید بطوریکه روغن به تمام موها برسد. نیاز به آبکشی ندارد.

هشدار: از تماس با چشم خودداری کنید. در صورت تماس فوراً بشویید. 

ما زیبایی، خالص و ساده هستیم … به همین دلیل است که ما دوست داریم متفاوت باشیم از مواد تشکیل دهنده عجیب و غریب ما، تا شکل بطری های ما، و تلاش ما برای پایداری  زیبایی و رویکرد ما به شیوه خود ما . محصولات اوجی ایکس (ogx) را متفاوت و با اصالت می‌کند.

محصولات اوجی ایکس (ogx) فاقد پارابن هستند و از ترکیبی منحصر به فرد از سورفکتانت های بدون سولفات استفاده می کنند. محصولات OGX® بوی کاملا شگفت انگیزی دارند و روی حیوانات آزمایش نمی شوند.

مناسب برای
انواع مو
کارایی
مرطوب کننده، نرم کننده، بازسازی کننده مو، محافظت در برابر حرارت مضر حالت دهنده های مو همچون سشوار و اتو مو، محافظت در برابر آسیب اشعه فرابنفش خورشید
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
100 میلی لیتر
ویژگی خاص
فاقد پارابن، فاقد سولفات، عدم تست حیوانی
شیما ایزدیار

من با اینکه موهایم چرب هست بعد از حمام ازش استفاده میکنم موهایم چرب نمی شود خوش حالت ونرم میشه تارهای مو به خوبی بازسازی وبراق شده

485 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...