کرم ویتامین سی 23% اوردینری

THE ORDINARY VITAMIN C SUSPENSION 23% + HA SPHERES 2%

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های چرب ، مختلط ، معمولی و خشک
  • کارآیی: روش کننده ، شاداب کننده و ضدخستگی ، ضد چروک ، یکدس...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
933,000
9%
851,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ویتامین سی 23% اوردینری باعث روشن شدن پوست شما می گردد. ویتامین C منبع قوی آنتی اکسیدان است که باعث روشن شدن پوست صورت شده و اثرات خستگی و افزایش سن را کاهش می دهد. اوردینری برای استفاده آسان تر از محصول، با پیشنهاد مصرف کنندگان، جعبه این فرمول از ویتامین سی را به صورت تیوپی طراحی کرده است. در فرمول این سوسپانسیون فاقد آب، از ۲۳ درصد پودر ویتامین سی (آسکوربیک اسید) استفاده شده است که این امر باعث تاثیر بیشتر ویتامین سی روی صورت می شود. کرم ویتامین سی 23% اوردینری چون حالت پودری دارد، چند ثانیه زمان می برد تا کامل جذب شود و این خاصیت برخلاف محصولاتی است که از ویتامین سی داخل سیلیکون استفاده می کنند و نسبت به این سوسپانسیون حالت پودری ندارند و سریع تر جذب می شوند ولی تاثیر گذاری آنها کمتر است.

کرم ویتامین سی 23% اوردینری فاقد اسانس، الکل، سیلیکون، سولفات و فتالات می باشد و همچنین کاملا وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است

روش استفاده: روزی یکبار( ترجبحا شب ها) روی صورت تمیز استفاده شود. می توانید برای جذب بهتر با دیگر سرم ها و کرم های مراقبتی خود ترکیب کرده و سپس استفاده کنید.

مناسب برای
پوست های چرب ، مختلط ، معمولی و خشک
کارآیی
روش کننده ، شاداب کننده و ضدخستگی ، ضد چروک ، یکدست و یکنواخت کردن رنگ پوست
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...