سرم ضد چروک قوی پریمیر کرو کدلی

Caudalie Premier Cru The Serum

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، سفت و روشن، تقویت کننده و احیا کننده پوست...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,940,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

"روح جوان درون خود را آشکار کنید. این سرم برای حساس ترین پوست ها مناسب است و با ماده ثبت شده VINERGY معجزه می کند تا انرژی سلولی شما را بازیابی کند، سفت و روشن کند و پوست شما را به طبیعی ترین شکل روشن کند." 

این جملات توصیفی است که Mathilde Thomas موسس برند کدلی در مورد این محصول بی نظیر عنوان کرده است.

سرم ضد چروک پری می یر کرو کدلی با تامین رطوبت لایه های مختلف پوست شما، انتظاری که از خرید این سرم را دارید، یعنی رفع چین و چروک و خطوط پوست را به نحو احسن انجام می دهد. اما آنچه سبب برتری این سرم نسبت به سایر محصولات مشابه می شود، قدرت احیا کنندگی، خاصیت فرم دهندگی و ضدلک بودن آن است که به شما در داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کند. آنچه که پس از استفاده مستمر و منظم این سرم نصیب شما می شود، پوستی سالم و درخشان است. 

ترکیبات ارگانیک موجود در این سرم محبوب فرانسوی می تواند در کاهش لک های موجود در سطح پوست شما نیز موثر باشد. این سرم علاوه بر بوی ملایم و مرطوب خود از فرمولاسیون بسیار سبکی برخوردار است که این مسئله در جذب آسان تر و سریع تر کلیه ترکیبات موجود در سرم موثر است و قابل استفاده برای انواع پوست می باشد.

 ترکیبات موثر سرم ضد چروک قوی  پریمیر کرو کدلی:

اسید هیالورونیک: یک آبرسان و مرطوب کننده بسیار اساسی برای انواع مختلف پوست به شمار می رود. وجود این ترکیب گرانبها در محولات بهداشتی، کمک می کند که پوست شما به طور عمقی آبرسانی شده و از چروک های آن کاسته شود.

کمپلکس Vinergy: این کمپلکس که توسط محققین برند کدلی ساخته شده است به صورت چشمگیری در کاهش علائم پیری پوست موثر است. مواد مغذی موجود در این کمپلکس سبب شده که این ماده یک تقویت کننده بسیار اساسی برای پوست شناخته شود.

پلی فنول: دارای خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدانی است. وجود این ترکیب کمک می کند که روند پیری پوست شما به تعویق بیفتد.

وینرفین: در داشتن پوستی درخشان به شما کمک می کند.


صبح و شب بر روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد. در صورت لزوم می توانید بعد از آن از کرم مرطوب کننده و یا مراقبتی خود استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، سفت و روشن، تقویت کننده و احیا کننده پوست، ضدلک، بافت سبک و جذب سریع، نرم کننده و مرطوب کننده پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...