سرم ضد موخوره و محافظت در برابر حرارت ایوروشه

Yves Rocher Anti Breakage Fortifying Serum

از {{model.count}}
دسته : سرم مو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع مو و ایده ال برای موهای دارای موخوره
  • کارایی: ترمیم و بازسازی کننده، افزایش دهنده استحکام ساقه م...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2025.03
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
861,800
9%
787,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم ضد موخوره و محافظت در برابر حرارت ایوروشه حاوی عصاره های طبیعی از جمله روغن ارگانیک جوجوبا، عصاره هیدرولیز شده گل ختمی و پرو ویتامین B5 جهت افزایش استحکام ساختار مو، بازسازی ساختار فیبر مو و محافظت در برابر حرارت ناشی از ابزار حالت دهنده مو مثل سشوار و اتو مو می باشد. سرم موی ایوروشه با ایجاد سپر محافظتی در اطراف ساقه مو باعث افزایش 20 برابر استحکام مو و محافظت حرارتی ساقه مو تا 230 درجه سانتی گراد می شود. علاوه بر این عصاره کلیدی دیگر این فرمول عصاره ارگانیک گیاه آگاو است که گردش خون پوست سر را دو برابر می کند تا ریشه ها کاملاً تغذیه شوند و موها قوی تر و زیباتر شوند. آگاو گیاهی شبیه کاکتوس و آلوئه ورا است که در مکزیک پرورش داده می شود و غنی از فروکتوز می باشد.

سرم ضد موخوره و محافظت در برابر حرارت ایوروشه از 98% مواد با منشاء طبیعی تولید شده و کاملا وگان است و در ترکیبات آن از سیلیکون استفاده نشده است. به دلیل احترام به طبیعت، بطری این محصول از پلاستیک 100% قابل بازیافت ساخته شده است.

3 بار در هفته بر روی موهای خیس و یا خشک مورد استفاده قرار گیرد. توصیه می شود قبل از استفاده از سشوار و یا اتو مو از آن استفاده نمایید.

مناسب برای
انواع مو و ایده ال برای موهای دارای موخوره
کارایی
ترمیم و بازسازی کننده، افزایش دهنده استحکام ساقه مو، محافظت حرارتی تا 230 درجه سانتی گراد، کاهش و مقابله با موخوره، تقویت ریشه مو
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2025.03
حجم
100 میلی لیتر
ویژگی خاص
وگان و دارای 98 درصد مواد طبیعی، فاقد سیلیکون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...