کرم‌ موبر پوست خشک ویت

Veet Hair Remover Cream Dry Skin 100g

از {{model.count}}
برند : ویت
دسته : موبر
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست خشک
  • کارایی: از بین برنده موهای زائد
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2024.02
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
125,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم موبر ویت را همه افرادی که تا به حال به روش های مختلف اقدام به از بین بردن موهای زائد بدن خود کرده اند می شناسند . این کرم تنها در 3 دقیقه موهای زائد را از بین برده و حالتی صاف و ابریشمی ایجاد کرده و موجب افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

این کرم برای بدن و پا کارایی فوق العاده ای دارد و در مقایسه با روش های دیگری که برای از بین بردن موها استفاده می شود مانند استفاده از نوار موبر، استفاده از کرم بسیار راحتتر می باشد، چراکه نوار موبر با روش کندن و جدا کردن مو با ریشه اقدام به پاکسازی سطح پوست می کند، اما کرم موبر اقدام به سوزاندن ساقه و ریشه مو می کند به همین دلیل دردی ایجاد نمی کند. دقت کنید که اگر دارای حساسیت پوستی و یا بیماری خاصی هستید قبل از استفاده از این نوع موبر با پزشک خود مشورت کنید، همچنین قبل از استفاده می توانید تست حساسیت انجام دهید. رایحه این محصول ترکیبی از نیلوفر و یاس است و در زمان مصرف حس خوشایندی ایجاد می نماید.

این کرم مناسب پوست های خشک بوده و پس از مصرف موجب خشکی پوست نمی شود.

کرم را مستقیما توسط کاردک آن روی پوست بمالید و آن را به صورت یکنواخت روی پوست پخش کنید به طوری که روی موها را کاملا بپوشاند. پس از ۳-۶ دقیقه به آرامی با نوک کاردک یک نقطه را امتحان کنید .اگر موها به راحتی از روی بدنتان کنده شد با کاردک مخصوص باقیمانده را از روی بدن خود پاک کرده با آب شستشو دهید و سپس خشک نمایید. اگر موها از روی پوست جدا نشدند دوباره مقداری از کرم را روی آن قسمت قرار دهید و حداکثر ۵ دقیقه دیگر صبر کنید.

نکات مهم: روی رگهای واریسی یا پوست شکسته استفاده نکنید. روی صورت و اندام تناسلی استفاده نشود. دور از دسترس کودکان نگه دارید. در صورت بلعیدن فوراً به پزشک مراجعه کنید. از تماس با چشم. در صورت تماس با چشم، فوراً با آب بشویید و به پزشک مراجعه کنید.

مناسب برای
پوست خشک
کارایی
از بین برنده موهای زائد
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2024.02
وزن
100 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...