محلول پمپی اینتیمو مخصوص بانوان کلیون

CLIVEN INTIMO HYGIENE PUMP

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 300 میلی لیتر
  • ضد حساسیت: بله
  • ضد باکتری: بله
  • شماره مجوز: 9059288308052014
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
541,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

محلول بی نهایت لطیف برای بهداشت بانوان در تمام ایام مخصوص دوران بارداری و ایام عادت ماهانه. وجود مواد تشکیل دهنده طبیعی و عصاره های گیاهی در این محصول باعث می شود تا عملکردی ملایم و کاملا موثر در پاکیزکی آلت تناسلی داشته باشد و از تمامی استحکامات طبیعی اندام های مقاربتی به خوبی محافظت نماید. اسید لاکتیک موجود در این محلول ماده ای ضروری برای حفظ PH طبیعی اعضا تناسلی است. عصاره گیاهانی همچون بابونه، پنیرک پنبه و گل ختمی به دلیل داشتن خواص نرم کنندگی، تسکین دهندگی و حرارت بخشی و نیز ضدباکتری بودن آنها، باعث از بین رفتن هر گونه التهاب و سوزش و خارش آلت تناسلی شده و علاوه بر حفاظت از مخاط طبیعی این نواحی، آن را به خوبی پاکیزه و باکتری زدایی می نماید. این محصول به صورت بطری به همراه درب پمپی عرضه می گردد. پمپ روی بطری امکان استفاده آسان و دائمی این محصول را فراهم می نماید. قفل پمپ بطری نیز از هر گونه ریزش و نشت احتمالی و ناخواسته مایع درون آن جلوگیری می نماید.

روش مصرف:

شما می توانید به دفعات در دوران عادت ماهیانه، 2 بار در روز و در دوران بارداری 1 بار در روز در حالت عادی از این محلول (مانند صابون مایع) استفاده نمایید.

حجم
300 میلی لیتر
ضد حساسیت
بله
ضد باکتری
بله
شماره مجوز
9059288308052014
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
حاوی اسید لاکتیک جهت حفظ رطوبت PH طبیعی ناحیه تناسلی , از بین برنده سوزش و خارش , تسکین دهنده و ضد باکتری , قابل استفاده در دوران بارداری و عادت ماهانه , ساخت کشور ایتالیا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...