سرم لایه بردار و پیلینگ رولوشن

REVELOTION SKINCARE 30% AHA + BHA PEELING SOLUTION

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
612,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم لایه بردار و پیلینگ رولوشن، یک محلول عالی برای لایه برداری پوست جهت حذف سلول‌های مرده، مبارزه با لکه‌های پوستی و بالاخره بهبود بافت پوست است. با کمک این سرم می‌توانید به سبب لایه برداری، پوست کدر و خسته‌ی خود را دوباره به طراوت و درخشندگی برگردانید. سرم لایه بردار و پیلینگ رولوشن برای لایه برداری پوست صورت طراحی و تولید شده و به همین دلیل، می‌تواند در رفع عیوب پوستی که لایه‌های رویی پوست را درگیر خود می‌کنند، بسیار موثر باشد. این عیوب شامل لک‌های پوستی، خطوط و چروک‌های ریز و سطحی، جای زخم و اسکار ناشی از آکنه یا برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها در سطح پوست هستند.

از طرفی زمانی که لایه‌های رویی و سلول‌های پوستی مرده از روی بافت پوست برداشته می‌شوند، رنگ و درخشندگی پوست بهتر نمایان می‌شود. این سرم را می‌توان برای صاف کردن و لایه برداری پوست‌های نرمال، مختلط و چرب استفاده نمود. سرم لایه بردار و پیلینگ رولوشن، با لایه برداری پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از ظهور جوش‌های چرکی یا زیر پوستی ناشی از انسداد منافذ نیز جلوگیری می‌کند. از طرفی به پاک کردن جوش‌های سرسیاه در پوست‌های مختلط و چرب، بسیار کمک می‌کند. پوست‌های مستعد جوش با هفته‌ای دو بار استفاده از این محصول، می‌توانند برجستگی‌های ریز و درشت پوستشان را برطرف کرده و به نرم شدن و تازه شدن پوست چهره‌شان کمک کنند.

این محصول فاقد اسانس، الکل، پارابن و گلوتن است و در عین حال این سرم محصولی کاملا وگان است و بر روی حیوانات تست نشده است.

این محصول ساخت انگلستان بوده و حجم آن 30 میلی لیتر است

روش مصرف:

هفته ای 2 مرتبه مقداری از سرم را روی پوست خشک خود پخش نمایید و پس از 10 دقیقه با آب ولرم پوست خود را بشویید.

از استفاده سرم در ناحیه دور چشم خودداری شود.

در صورت قرمز و یا ملتهب شدن پوست پس از مصرف سرم، استفاده از آن را قطع نمایید.

در طول زمان استفاده از لایه بردار سعی کنید کمتر در معرض آفتاب قرار گرفته و از ضدآفتاب استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...