خود تراش مردانه ژیلت مدل Gillette Fusion Power

Gillette Fusion Power Razor

از {{model.count}}
برند : ژیلت
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: آقایان
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • سری انعطاف پذیر: دارد
  • نوار ژلی: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
745,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خودتراش «فیوژن پاور» از برند معتبر «ژیلت»، با نیروی باتری به راحتی موهای صورت را تراشیده و اصلاحی کامل و تمیز را انجام می دهد. این خودتراش با طراحی دقیقش، می تواند نیروی وارده را به گونهای تقسیم کند که فشار زیادی از جهت تیغها روی پوست وارد نشود. این نوع توزیع نیرو، نه تنها از خراشیدگی و بریدگی پوست جلوگیری می کند، بلکه اصلاحی کامل و صاف را رقم می زند. فیوژن پاور دارای 5 تیغه ی تیز و نزدیک به هم است که سریع، دقیق و آسان موها را تراشیده و پوست را صاف و یکدست می کنند. در بالای این تیغه های ضدزنگ، یک نوار ژل موثر وجود دارد. این نوار ژل، دارای لایه ای روان کننده با خاصیت تسکین دهندگی پوست است. همچنین در لغزش آسان تیغ بر پوست، بدون خراش عمیق آن تاثیر دارد. دسته ی ارگونومیک با طراحی خاص و زیبایی که دارد، امکان می دهد تا به راحتی آن را در دست نگه داشته و از اصلاح صورت خود لذت برد. خودتراش ژیلت فیوژن پاور مناسب آقایان است که با سری انعطاف پذیر خود، اصلاح دقیق خط ریش و زیر بینی را هم امکانپذیر می سازد.

این مجموعه شامل 1 دسته و 1 تیغ و 1 باتری نیم قلمی دوراسل می باشد.

مناسب برای
آقایان
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سری انعطاف پذیر
دارد
نوار ژلی
دارد
دسته ارگونومیک
دارد
سایر توضیحات
طراحی خوب تیغه ها برای اصلاح تمامی نقاط صورت , میزان برندگی بسیار بالا , طراحی باریک‌تر تیغه‌ها برای اصلاحی کامل , ایمن و بهداشتی , نوار ژل در طی زمان، کم رنگ شده و زمان کاهش برندگی تیغ ها را مشخص می کند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...