تیغ یدک ژیلت مدل Fusion Proglide 5 بسته 4 عددی

Gillette Fusion Proglide 5 Blade

از {{model.count}}
برند : ژیلت
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: آقایان
  • کاربرد: تیغ یدک
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • سری انعطاف پذیر: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
743,200
7%
694,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تتیغ یدک فیوژن ۵ پروگلاید دارای ۵ تیغ دقیق برای اصلاحی راحت با حداقل تماس با پوست است، این محصول دارای دو ردیف نوار ژل در بالا و پایین تیغه ها برای روان تر کردن حرکت تیغ بر روی پوست جهت محافظت بیشتر و جلوگیری از التهاب و ایجاد حساسیت پوستی می باشد. لازم به ذکر است که تیغ یدک فیوژن ۵ پروگلاید ژیلت قابل استفاده بر روی تمام دسته‌های مدل فیوژن بوده و دارای یک لبه تیغ دقیق در پشت برای خط انداختن می باشد.

تیغ تیغ یدک فیوژن ۵ پروگلاید ژیلت آخرین فناوری شرکت پروتکت اند گمبل می باشد که صابون های بالا و پایین تیغه ها بیشترین کمک را به شما می نمایند که اصلاحی عالی و بی نقص را تجربه کنید و هم چنین بواسطه فناوری FlexBall موجب می گردد که موهای تمامی خطوط صورت را به راحتی اصلاح نمایید.

مناسب برای
آقایان
کاربرد
تیغ یدک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سری انعطاف پذیر
دارد
نوار ژلی
دارد
دسته ارگونومیک
دارد
سایر توضیحات
طراحی خوب تیغه ها برای اصلاح تمامی نقاط صورت , میزان برندگی بسیار بالا , طراحی باریک‌تر تیغه‌ها برای اصلاحی کامل , ایمن و بهداشتی , نوار ژل در طی زمان، کم رنگ شده و زمان کاهش برندگی تیغ ها را مشخص می کند
تولید
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...