سرم لایه بردار و روشن کننده لاکتیک اسید 5% اوردینری

THE ORDINARY LACTIC ACID 5% + HA SUPERFICIAL PEELING FORMULATION

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
870,300
10%
784,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پوست صورت در اثر عوامل مختلفی از جمله نور خورشید و یا عدم استفاده مناسب از کرم‌های ضد آفتاب، کمبود ویتامین‌های مختلف و ضخیم شدن لایه خارجی یا اپیدرم، به سمت تیرگی می‌رود. این تیرگی به هیچ وجه برای ما خوشایند نیست و به همین دلیل سرم لایه بردار و روشن کننده لاکتیک اسید 5% اوردینری به عنوان یک لایه بردار و روشن کننده پوست به کمک شما می آید و حس طراوت و جوانی پوستتان را به شما برمی‌گرداند.

پوست با طراوت یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های زیبایی شما به شمار می‌آید و اوردینری این را به خوبی می‌داند. اوردینری در این محصول خود با بهره‌گیری از لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید توانسته است تا به فرمولی مناسب برای از بین بردن سلول‌های مرده از سطح پوست و تحریک کلاژن‌سازی و در نتیجه روشن شدن لک‌ها و تیرگی‌های پوستی برسد.

بدون وجود پروتئین کلاژن، سلول‌های پوست شما نمی‌توانند سلول‌های جدیدی برای جایگزینی سلول‌های مرده و آسیب دیده سطح پوست بسازند. بنابراین اوردینری با سرم لاکتیک اسید ۵% خود که  دارای خاصیت کلاژن‌سازی است، کارایی بالاتری نسبت به انواع لایه بردارهای پوستی دارد و همچنین قابل استفاده روزانه شما است و شما را از استفاده سایر مواد مشابه بی نیاز نموده است.

سرم لاکتیک اسید ۵% اوردینری دارای pH تقریبی  ۳.۸ ، فاقد چربی، گلوتن و سیلیکون است.

بهره‌گیری از عصاره خالص نوعی تمشک تاسمانیایی برای کاهش التهابات و حساسیت‌های احتمالی ناشی از لایه برداری، این سرم را به محصولی سازگار با انواع پوست‌ها به خصوص پوست‌های حساس‌تر تبدیل کرده است.

لاکتیک اسید نوعی از آلفاهیدروکسی اسید است که خاصیت لایه برداری ویژه‌ای برای پوست دارد. این اسید به دلیل آنکه نسبت با سایر آلفاهیدروکسی اسیدهایی مثل گلیکولیک اسید ملایم‌تر است، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

استفاده از این اسید به دلیل بزرگ بودن مولکول‌های آن نسبت به دیگر اسیدهای لایه بردار، التهاب کمتری به پوست می‌دهد و همین مسئله آن را به گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس‌تر و همچنین مصارف روزانه تبدیل کرده است.

علاوه‌بر خاصیت لایه برداری، درصد مناسب لاکتیک اسید در این محصول باعث شده است تا این محصول دارای ویژگی آبرسانی و جذب کننده رطوبت برای پوست نیز باشد که این مسئله علاوه‌بر احساس شادابی و طروت، چروک‌های سطحی پوست را نیز از بین می برد و پوست شما را جوان نگه می دارد.

 هیالورونیک اسید نیز یکی از مواد موجود در پوست است که با افزایش سن مقدار آن کاهش پیدا می کند و لازم است تا بصورت خارجی به آن برسد. این ماده بر خلاف مرطوب‌کننده‌های معمول، به لایه اپیدرم پوست نفوذ کرده و با جذب آب شادابی دائمی برای پوست‌تان به ارمغان می‌آورد.

بنابراین استفاده از هیالورونیک اسید به عنوان یک آب‌رسان قوی که بیش از هشت برابر وزن خود آب جذب می کند، در کنار اسید اصلی در سرم لاکتیک اسید ۵% اوردینری آن را به یک سرم معجزه آسا برای لایه برداری، روشن کنندگی و جوان‎سازی پوست تبدیل کرده است.

این محصول اوردینری فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، سیلیکون، فرمالدئیدها، مواد آزادکننده فرمالدئید، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان است و فاقد رایحه‌های مصنوعی است. بنابراین سرم لاکتیک اسید ۵% یک انتخاب ایمن و سلامت برای افراد مختلف خواهد بود.

اگر از جمله افرادی هستید که سبک زندگی وگان را برای خود انتخاب کرده اید، باید به شما بگوییم که سرم لاکتیک اسید ۵% برند کانادایی اوردینری، دقیقا مطابق با سبک زندگی شماست. زیرا این محصول کاملا وگان و عاری از ظلم به دنیای حیوانات است.

روش مصرف:

پس از شستشو و خشک کردن پوست، از سرم لاکتیک اسید ۵% به عنوان قسمتی از مراقبت روزانه‌ی پوست و برای لایه برداری آن استفاده کنید. شب ها بهترین زمان برای استفاده از این محصول است تا در کنار لایه برداری، سلول‌های پوست بازسازی شوند. اگر پوست نتواند این محصول را تحمل کند و بسیار حساس شود، می توان آن را با یک محصول درمانی یا سرم دیگر رقیق کرده و سپس استفاده نمود. این سرم نیازی به آبکشی نداشته و می‌توانید پس از آن، از سایر محصولات روتین پوستی خود که لایه بردار نیستند، استفاده کنید.

از زدن این سرم به پوست اطراف چشم خودداری کنید. بهتر است چند قطره از سرم را در کف دست خود بریزید و سپس به پوست بزنید تا از تماس ناخواسته با پوست اطراف چشم جلوگیری شود.

حتما در طول دوران استفاده از این محصول، از ضد آفتاب‌هایی با spf 30 به بالا استفاده کنید. در صورت تحریک پوست، علاوه‌بر قطع استفاده با پزشک متخصص مشورت کنید.

محصولات دیگری مانند اسیدهای مستقیم، پپتیدها و یا EUK 134 با این سرم تداخل دارند و نباید به طور همزمان استفاده شوند. در صورتی که بعد از استعمال این سرم، پوست شما به رتینول و ویتامین C حساسیت و تحریک نشان داد، از مصرف آن‌ها در کنار هم اجتناب کنید.

حجم: 30 میلی لیتر و ساخت کشور کانادا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...