کنسانتره ضد لک و روشن کننده لیراک سری لومیلوژی

Lierac Lumilogie Day & Night Dark-Spot Correction Double Concentarte

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: درمان لکه‌های تیره پوست، پیشگیری از بروز لکه‌های ت...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,159,200
9%
2,883,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عوامل گوناگونی از جمله تابش آفتاب، تغییرات هورمونی، بیماری‌ها، دارو‌ها و شیوه‌های درمانی مختلف، زخم‌ها، پیری، سبک زندگی ناسالم و بسیاری از موارد دیگر باعث ایجاد لکه در پوست می‌شوند. براساس شکل، رنگ و عامل بوجود آورنده لکه‌ها، اسامی علائم و درمان آن‌ها متفاوت است. یکی از انواع لکه‌های پوستی، در نتیجه تولید نامتعارف و غیر معمول ملانین (رنگدانه مسئول رنگ پوست) ایجاد می‌شود. این لک‌ها می‌توانند مادرزاد باشند یا در طول عمر بوجود آیند؛ اما در هر صورت و به هر دلیلی که ایجاد شده‌اند، یکدستی رنگ پوست را از بین می‌برند.

کنسانتره ضد لک و روشن کننده لومیلوژی لیراک از سری محصولات LUMILOGIE شرکت فرانسوی لیراک است و مناسب افرادی است که از غیر یکنواختی موجود در رنگ نقاط مختلف پوست خود رنج می برند و به دنبال یک ضد لک مناسب برای از بین بردن آن هستند. این محصول دوگانه، فرمولاسیون‌های متفاوتی برای استفاده جداگانه در روز و شب دارد. به‌طور کلی لکه‌ها و خال‌های موجود و یا در حال تشکیل و نیز لکه‌های عمیق و قدیمی پوست را از بین می‌برد. پوست را یکدست، روشن و درخشان می‌کند. علاوه بر این، با رایحه گل‌های سفید، به پوست آرامش می بخشد.

مواد و ترکیبات مشابه یا مختلفی در هر یک از فرمولاسیون‌های این محصول وجود دارد. بعضی از مهم‌ترین ترکیبات مشترک آن شامل موارد زیر هستند:

هگزیل R.:

با جلوگیری از تولید ملانین، از ایجاد لکه‌های جدید پیشگیری می‌کند.

نیلوفر دریایی:

جانور دریایی بی‌مهره‌ای است که ظاهری شبیه گیاه دارد. ترکیبات استخراج شده از آن و موجود در این کنسانتره، تولید ملانین را کاهش داده و از انتقال آن به سطح پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین کنسانتره ضد لک لومیلوژی لیراک با این شیوه، با لکه‌های موجود بر روی پوست مقابله می‌کند.

عصاره پلانتین:

پلانتین نوعی موز (پختنی) است که عصاره آن در تولید محصولات مراقبت پوست، کاربرد دارد. عصاره این گیاه در محصول حاضر، بافت پشتیبان پوست را بازسازی می‌کند. به این ترتیب با ملانین تولید شده در عمق پوست مبارزه کرده و بر لک‌های سرسخت آن اثر می‌گذارد.

علاوه بر ترکیبات بالا که در هر دو فرمول (روز و شب) مشترک هستند، ترکیبات زیر نیز به صورت جداگانه در آن‌ها وجود دارند:

ویتامین E و B‌‌‌‌3:

در فرمولاسیون روز کنسانتره ضد لک لومیلوژی لیراک وجود دارند و خاصیت آنتی اکسیدانی و روشن کنندگی دارند.

کنسانتره 7 هیدروکسی اسید:

در فرمول شب این محصول ترکیبی از گلیکولیک، سالیسیلیک، لاکتیک و پیروییک اسید به دست آمده از گل‌های سفید و نیز سیتریک، مالیک و تارتاریک اسید وجود دارد. این مجموعه قدرت بازسازی سلول‌ها را به شدت فعال کرده و ملانین (اضافی) سطح را از بین می‌برد. 

کنسانتره مخصوص روز را، روزها و بخش مخصوص شب را در شب به تنهایی و یا پیش از سایر محصولات مراقبتی پوست خود، روی تمام صورت استفاده کنید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
درمان لکه‌های تیره پوست، پیشگیری از بروز لکه‌های تازه، از بین بردن لکه‌های سرسخت و عمیق، دارای بطری پمپاژ کننده دو قلو (دو محفظه جداگانه) برای استفاده در شب و روز، حاوی آنتی اکسیدان های قوی
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر (قسمت روز 15 میلی لیتر و قسمت شب 15 میلی لیتر)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...