کرم ضدچروک و روشن کننده پوست رک سری مولتی کورکشن

Roc MULTI CORREXION® Revive And Glow Unifying Cream Rich

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست های معمولی و خشک
  • کارآیی: ضد چروک و پیری پوست، روشن کننده، بهبود دهنده رنگ و...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,661,100
4%
2,569,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ضدچروک و روشن کننده پوست رک سری مولتی کورکشن یک کرم بسیار با کیفیت و کاربردی است که پس از سال ها تحقیق توسط محققان شرکت رک تهیه و به مصرف کنندگان عرضه شده است.

این کرم فوق العاده ضد چین و چروک پوست بوده و در عین حال رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد و از بروز لکه های تیره بر روی پوست جلوگیری می نماید و در عین حال پوست خشک و کم آب را درمان نموده و رطوبت پوست را تامین می نماید.

در ترکیبات این محصول از Hexyl-R Complex استفاده شده است که  این فناوری چند منظوره پس از 7 سال تحقیق برای هدف قرار دادن علائم قابل مشاهده پیری پوست با رویکردی متفاوت نسبت سایر ترکیبات ضد پیری پوست توسعه یافته است. این ترکیب فوق العاده چین و چروک ها را بهبود بخشیده، با از دست دادن یکنواختی رنگ پوست مقابله کرده و درخشندگی ناشی از استرس بیولوژیکی را بهبود می بخشد. همچنین بدلیل وجود ترکیبات RoC® Vitamin C  پوست بخوبی شفاف و روشن می شود.

روش استفاده: صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

مناسب برای
پوست های معمولی و خشک
کارآیی
ضد چروک و پیری پوست، روشن کننده، بهبود دهنده رنگ و بافت پوست، جلوگیری کننده از بروز لک، رطوبت رسان، درمان کننده پوست خشک و کم آب
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...