کرم شب لیفت اند اسلیپ فیلورگا

Filorga Sleep & Lift Ultra-Lifting Night Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: لیفتینگ و سفت کننده قوی پوست، ضد چروک، حجم دهنده،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
5,914,900
4%
5,680,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم شب لیفت اند اسلیپ فیلورگا یک کرم بسیار موثر است که در آن از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده شده تا به طور قابل مشاهده ای پوست لیفت کرده و سفت تر نماید.

کرم شب لیفت اند اسلیپ فیلورگا با تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، از افتادگی آن جلوگیری کرده و آثار پیری پوست مانند چین و چروک ها را کاهش داده و حجم از دست رفته پوست را برگردانده و از عمق چروک های پوستی می کاهد. برای اولین بار در این کرم از فناوری Plasmatic Lifting Factors استفاده شده که در این فناوری از عوامل سلولی، کلاژن و اسید هیالورونیک بصورت ترکیب ویژه ای استفاده شده که باعث سفت تر شدن پوست شده و در عین حال به پوست حجم داده و پوستی صاف و جوان را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین وجود دو اسید آمینه خاص در کرم شب لیفت اند اسلیپ فیلورگا باعث افزایش الاستیسیته و تراکم پوست در طول شب شده بطوریکه به بهبود بهتری در روز ایجاد می نماید.

از دیگر مواد استفاده شده در این کرم می توان به کمپلکس NCEF اشاره کرد. این کمپلکس دارای بیش از 50 ترکیب فعال و ضروری پوست، از جمله ویتامین ها، آمینواسیدها، مواد معدنی، کوآنزیم ها و آنتی اکسیدان ها است. کمپلکس NCEF موجود در این محصول حاوی هیالورونیک اسید نیز می باشد که پوست را به طور عمقی آبرسانی کرده و سبب جوان شدن پوست و بازگردانی حجم از دست رفته ی آن می شود. این کمپلکس درمانی و جوانساز پایه تمامی محصولات فیلورگا بوده و باعث شفافیت آنی پوست شده و علائم پیری آن را کاهش می دهد.

شب ها روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
لیفتینگ و سفت کننده قوی پوست، ضد چروک، حجم دهنده، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...