کرم روز آرکسکین پلاس لیراک

Lierac Arkeskin Day Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: پوست خشک و خیلی خشک
  • کارایی: افزایش قابلیت ارتجاعی و سفتی پوست، رفع خشکی پوست،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,838,400
7%
2,654,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

  آرکسکین پلاس روز لیراک یک کرم ضد چروک و لیفتینگ پوست ناشی از تغییرات هورمونی است. این محصول حاوی سیتوناکر SP یا همان عصاره صدف دریایی است که جایگزین هورمون استروژن شده و با تحریک سلولهای پوست، باعث بازسازی ساختار و حفظ جوانی آن می گردد. این کرم سرشار از عصاره کنجد بوده که عامل مغذی طبیعی، جهت رفع خشکی پوست است. وجود عوامل مرطوب کننده در این محصول به عنوان جاذب آب، جهت حفظ رطوبت در پوست به ایجاد احساس راحتی در پوست منجر شده و پوست را جوان و شفاف تر می کند. این محصول فاقد فیتواستروژن است و به طور اختصاصی برای رفع پیری پوست ناشی از تغییرات هورمونی ارائه شده است. در تولید این کرم از عصاره شاه بلوط استفاده شده که محرک ساخت سرامیدها جهت بازسازی پوست است. استفاده از کرم آرکسکین پلاس در دوران قبل و بعد از یائستگی توصیه می شود.

 

روزها روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

لابراتوارهای لیراک در سال 1975 توسط یک پزشک متخصص گیاه شناسی تأسیس گردیده و امروز به عنوان لابراتوارهای موفق و معتبر در کاربرد عصاره های گیاهی در سرتاسر جهان شناخته شده است. اثر بخشی این گیاهان توسط آزمایش های متعدد بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است. نام لیراک از گیاه لیر (عشقه/پاپی تال) گرفته شده که در کشور فرانسه مورد توجه خاص بوده و سمبل تداوم و بقاست عصاره سه گیاه عشقه، دم اسب، آلکمیلا در اکثر محصولات لیراک موجود می‌باشد. این سه گیاه سرشار از فلاوونوئیدها و تانوئیدها هستند و اثرات درمانی اثبات شده‌ای بر روی سفتی وجوانی پوست دارند. از زمان آغاز فعالیتشان در سال 1975 لابراتوار لیراک یک شعار داشته است «آنچه برای برخورد علمی لازم است» این لابراتور سابقه همکاری نزدیک با پیشرفته ترین مراکز تحقیقات علمی (Foundation du Tissu Conjonctif CNRS) را دارد. به صورت فعال در تعداد بسیاری از مطالعات که منجر به کشف تعدادی از دلایل پیری پوست شده شرکت کرده است. به دلیل شناخت روند پیری پوست و مکانیزم‌های سلولی درگیر و عواقب آن در زیبایی پوست، لیراک توانسته است محصولات متنوع برای مبارزه با پیری عرضه کند که هر کدام برای یکی از علائم قابل مشاهده پیری فرموله شده اند.  

مناسب برای
پوست خشک و خیلی خشک
کارایی
افزایش قابلیت ارتجاعی و سفتی پوست، رفع خشکی پوست، افزایش قابل توجه رطوبت پوست، کاهش چشمگیر چروک های عمیق پوست، مرطوب کننده قوی، پیشگیری از ظهور لک های قهوه ای ناشی از سن، درمانی ایده آل برای دوران قبل و بعد از یائسگی، ضد چروک و افتادگی پوست در دوران تغییرات هورمونی، فاقد ترکیبات هورمونی (Phyto-estrogen)
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
طاهره

مادرم 60سالش هست همیشه از برند لیراک استفاده میکنه چند سالی هست که به خاطر تغییر هورمون پوستش خشک شده جدیدا این کرمو خرید که باعث شده رطوبتش باز گرده و چروکا کمتر بشه

504 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...