کرم صورت ابسولو فیلر خاویار لپری

LA PRIRIE SKIN CAVIAR ABSOLUTE FILLER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم صورت ابسولو فیلر خاویار لپری یکی از قوی ترین و کامل ترین محصولات پوستی در دنیا است که با استفاده از بروزترین فناوری ها در آزمایشگاه های لپری تولید شده است. در این کرم از خاویار و گیاهان خاص و کمیاب استفاده شده است که به بهترین شکل پوست شما را بازسازی نموده و سلول های پوست را تحریک کرده تا چروک های پوست را ترمیم نماید و در عین حال حجم صورت شما را افزایش داده و در نهایت پوستی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.

کرم صورت ابسولو فیلر خاویار لپری بخوبی به عمق چروک های پوست شما نفوذ کرده و آنها را از بین می برد و الاستیسیته پوست را افزایش می دهد.

برنده جایزه معتبر:

Allure Best of Beauty 2017 for Top Splurge

روش مصرف:

ابتدا پوست خود را تمیز نموده و سپس صبح و شب از کرم بر روی صورت خود استفاده نمایید

برای استفاده از این کرم ابتدا درپوش روی کرم را بلند نمایید تا آینه داخل درپوش نمایان شود و برای بار اول ابتدا به آرامی 3 تا 4 مرتبه اپلیکاتور روی کرم را فشار دهید و هر بار فشار را به آرامی آزاد نمایید تا جریان کرم در اپلیکاتور قرار گیرد و بعد از آن برای هر بار مصرف کافی است که تنها یک بار اپلیکاتور را فشار دهید. از این کرم در ناحیه دورچشم استفاده نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...