رول ضد تعریق آلوئه ورا اورجینال باباریا

Babaria Deo Roll-on Aloe Original

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: خانم ها و آقایان
  • کارایی: فاقد الکل، ضد تعریق، دارای خاصیت مرطوب کنندگی، تسک...
  • تولید: اسپانیا
  • حجم: 75 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
407,900
9%
373,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

رول ضد تعریق آلوئه ورا اورجینال باباریا محصولی بسیار موثر در کاهش تعریق و سازگار با انواع پوست است. این محصول فاقد الکل بوده 100% وگان است و همچنین ماندگاری 24 ساعته داشته و برای افرادی که حساسیت و اگزما دارند گزینه مناسبی می باشد. رول ضد تعریق باباریا جهت حفظ رطوبت و آبرسانی عمیق، کاهش تیرگی و سیاهی پوست نیز مناسب می باشد. بی رنگ بودن این مام رولی سبب می شود که هیچ گونه لکه سفید بر روی لباس های تیره و هیچگونه لکه زردی بر روی لباس های روشن شما باقی نماند.

مام رولی باباریا با داشتن مواد آبرسان همچون آلوئه ورا در فرمول ساخت خود سبب مرطوب کردن و در نتیجه تقویت پوست حساس زیر بغل شما می شود. همچنین وجود آلوئه ورا در آن خیال شما را از ایجاد نشدن هرگونه حساسیت پوستی راحت کرده و این محصول را مناسب استفاده همه افراد خانواده و در تمام سنین می کند. مام رولی ارجینال باباریا دارای ترکیبی صد در صد گیاهی است. این دئودورانت باباریا حاوی 20 درصد آلوئه ورای کاملاٌ خالص در ترکیب خود است. این مام رول دارای هیچگونه الکلی در ترکیب خود نیست.

مناسب برای
خانم ها و آقایان
کارایی
فاقد الکل، ضد تعریق، دارای خاصیت مرطوب کنندگی، تسکین دهنده پوست، سازگار با انواع پوست های حساس، دارای بویی خوش و ماندگار
تولید
اسپانیا
حجم
75 میلی لیتر
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
ویژگی خاص
صد در صد گیاهی (وگان)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...