سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست

The Inkey List Hyaluronic Acid Serum

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: آبرسان قوی، از بین برنده چین و چروک، ایجاد پوستی ص...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,369,000
9%
1,255,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

یکی از مهم ترین عواملی که برای داشتن پوستی سالم و جوان باید به آن توجه کنیم، آبرسانی پوست است. هیالورونیک اسید از جمله موادی است که می تواند آب مورد نیاز سلول های پوستی را فراهم کند. از این رو اگر به دنبال آبرسان قوی برای قرار دادن آن در برنامه روتین پوستتان هستید، استفاده از سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. این سرم آبرسان اینکی لیست موجب آبرسانی به لایه های زیرین پوستتان می شود. علاوه بر این می توان گفت سرم هیالورونیک اسید موجب جوانی و شادابی پوست شما نیز می شود. همچنین بدلیل وجود پپتید Matrixyl 3000 در فرمولاسیون این محصول، تولید کلاژن پوست افزایش یافته و در نتیجه چین و چروک های پوست کاهش یافته و پوستی صاف برای شما به ارمغان می آورد.

با استفاده از این سرم آبرسان اینکی لیست …

  • پوستتان روشن تر می شود و لک های تیره پوستتان کاهش پیدا می کند.
  • پوستتان مانند ابریشم نرم و لطیف می شود.
  • علائم پیری پوستتان مانند چین و چروک ها کاهش پیدا می کند.
  • صاحب پوستی جوان و سالم می شوید.
  • پوستتان شفافیت و درخشندگی منحصر به فردی پیدا می کند.
  • بافت پوستتان هموارتر و صاف تر می شود.

درباره فرمولاسیون سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست

ماده موثر موجود در فرمولاسیون این سرم آبرسان اینکی لیست، هیالورونیک اسید است. اینکی لیست در فرمولاسیون این سرم به میزان 2 درصد از هیالورونیک اسید خالص استفاده کرده. جالب است که بدانید این ماده با سه وزن مولکولی پایین، متوسط و بالا در فرمولاسیون این محصول موجود است. این به این معنی است که این سرم می تواند به راحتی به هر لایه از پوست شما نفوذ پیدا کند.

علاوه بر هیالورونیک اسید در این سرم اینکی لیست پپتید Matrixyl 3000 نیز وجود دارد. این پپتید به طور طبیعی موجب افزایش کلاژن سازی پوست و در نتیجه جوانی آن می شود.

صبح و شب از سرم هیالورونیک اسید به اندازه یک نخود بر روی انگشتانتان بریزید. سپس به آرامی بر روی پوست صورت و گردنتان بمالید. بعد کمی ماساژ دهید تا جذب شود.

از آنجا که هیالورونیک اسید می توانید باعث افزایش اثرگذاری سایر محصولات پوستی شود، از این سرم بعد از شستشو پوستتان به عنوان اولین محصول در برنامه روتین پوستتان استفاده کنید.

برند اینکی لیست یک برند تازه متولد شده در صنعت محصولات زیبایی و مراقبت پوست و مو شناخته می شود. این برند در واقع برندی است که با حمایت کمپانی cult beauty در کشور انگلیس بنیانگذاری شده. یکی از نکات جالبی که در خصوص برند اینکی لیست وجود دارد این است که اینکی لیست در طی مدت کوتاهی توانسته محصولات بسیار خوب و موثری را وارد بازار کند. همچنین در بازه زمانی کوتاهی به شهرت و محبوبیت بسیار در سراسر جهان دست پیدا کند. یکی از ویژگی های خوب محصولات این برند، دارا بودن فرمولاسیونی ساده و در عین حال موثر است. این موضوع باعث شده محصولات اینکی لیست در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب تری باشند. در نتیجه می توان گفت قیمت مناسب در کنار کیفیت و اثرگذاری بالا محصولات باعث شده اینکی لیست یکی از برندهای محبوب صنعت خود شناخته شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
آبرسان قوی، از بین برنده چین و چروک، ایجاد پوستی صاف، روشن و درخشان، قابل استفاده در زیر محصولات آرایشی به عنوان بیس
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
محصول وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است
راحیل مشهدی

سلام
پوستم چرب هست خیلی خوب پوستم رو آبرسانی می کنه صورتم باهاش جوش نمی زنه پوستم برق نمی زند بازم شارژش میکنم

512 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...