اسپری آب اون حجم 150 میلی لیتر

Avene Eau Thermale Spring Water

از {{model.count}}
برند : اون
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست حتی پوست های حساس
  • کارایی: ضد سوزش، تسکین و بازگرداندن تعادل حتی به حساس ترین...
  • تولید: فرانسه
  • حجم: 150 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
788,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسپری آب معدنی اون از محبوب ترین و معروف ترین محصولات این برند فرانسوی است. استفاده از این محصول، احساس تازگی و خنکی روی پوست بوجود می آورد و باعث رفع قرمزی و التهاب پوست بعد از انجام اصلاح صورت، ورزش، سوختگی و... می شود. اسپری آب معدنی اون همچنین به عنوان‌ تکمیل عمل پاک کننده آرایش بعد از شست و‌شوی صورت قابل استفاده است. همچنین برای پوست های حساس که دچار التهاب پوستی شده اند بسیار مناسب می باشد و سوختگی ناشی از آفتاب را به سرعت تسکین و بهبود می بخشد.  

اسپری آب اون یک اسپری همه کاره که در هر کیف و میز آرایشی ضروری بوده و هم خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند. این محصول از آب های معدنی درمانی چشمه اون استخراج شده که در چندین کشور دنیا برای امور درمانی پوستی استفاده می شود و بیشتر متخصصان پوست در دنیا خواص درمانی این آب معدنی را تایید کرده اند. 

نتایج مطالعات بالینی بر روی 6300 نفر با پوست حساس از جمله نوزادان، کودکان و بزرگسالان نشان داده است که بطور میانگین بعد از 5 دقیقه از مصرف، التهاب پوست به میزان 30 درصد کاهش یافته و بعد از یک هفته مصرف، 64 درصد التهاب و حساسیت پوست کاهش یافته است.

مناسب برای
انواع پوست حتی پوست های حساس
کارایی
ضد سوزش، تسکین و بازگرداندن تعادل حتی به حساس ترین پوست ها، برطرف کننده کاهش دهنده قرمزی و گر گرفتگی پوست، کم کننده التهاب ناشی از اصلاح و آفتاب سوختگی
تولید
فرانسه
حجم
150 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...