کرم لایه بردار برایت بوست نوتروژنا

Neutrogena Bright Boost Canlandıran Yenileyici Peeling

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: لایه‌بردار، پاک‌کننده عمیق پوست، احیاءکننده، محوکن...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
380,200
5%
363,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم لایه بردار برایت بوست نوتروژنا برای انواع پوست مناسب بوده و براحتی سلول‌های مرده پوست را از بین برده و ناخالصی‌ها و آلودگی‌های جمع شده روی پوست را عمیقاً پاک نموده و از بین می‌برد و در عین حال روند طبیعی بازسازی سلول های پوستی را تسریع می بخشد و با پاکسازی سلول های مرده، درخششی طبیعی و لطافتی بی نظیر به پوست چهره هدیه می دهد.

یکی از مواد موجود در این کرم، آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است که منشاء طبیعی داشته و بدون اینکه آسیبی به پوست برساند، به آرامی کار لایه‌برداری را انجام می‌دهد. وجود AHA در این کرم به آسانی خطوط ظریف و چروک‌های سطحی و ناهماهنگی‌های پوست را از بین برده و پوستی یکدست ایجاد می‌کند. همچنین لکه‌های ناشی از افزایش سن، نور خورشید و زخم‌ها را محو کرده و منافذ پوستی باز را کوچک تر کرده و ظاهری شفاف به پوست شما می‌بخشد.

البته علاوه بر آلفا هیدروکسی اسید، این کرم دارای ذرات لایه‌بردار طبیعی نیز هست که وجود این ذرات به صاف شدن پوست مات و کدر کمک کرده و نرمی و درخشش ویژه‌ای به پوست می‌بخشد.


هفته ای 1 تا 3 بار مقداری از کرم را روی پوست مرطوب خود به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید و با حوله پوست خود را خشک نمایید.

از استفاده در ناحیه دور چشم خودداری شود. چنانچه پس از استفاده بر روی پوست خود التهاب و یا سوزش مشاهده کردید، مصرف آن را قطع نمایید

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
لایه‌بردار، پاک‌کننده عمیق پوست، احیاءکننده، محوکننده خطوط و چروک سطحی، ضد لک و آکنه، روشن‌کننده، شفاف‌کننده، جوان‌کننده، پاکسازی منافذ پوست، حاوی مواد طبیعی، بافت سبک، لایه‌بردار ملایم، دارای آلفا هیدروکسی اسید
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
75 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...