لایه بردار شب دو مرحله ای ویزیونق لانکوم

LANCOME VISIONNAIRE CRESCENDO PROGRESSIVE NIGHT PEEL

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: کاهش منافذ پوست، کاهش چین‌وچروک‌ها و لکه‌های سیاه...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
4,935,500
9%
4,525,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

این محصول از برند لانکوم یک لایه‌بردار قوی دومرحله‌ای است که استفاده از آن، به هموار و یکدست شدن پوست کمک می‌کند و موجب بازسازی پوست و درخشندگی آن می‌شود. این لایه‌بردار که دارای ساختاری مایع است، فرآیند لایه‌برداری را به‌صورت ملایم و در طول شب انجام می‌دهد و به رفع نگرانی پوستی مختلفی، ازجمله عدم یکنواختی بافت پوست، ظهور منافذ پوستی، چین‌وچروک‌ها، خطوط ریز موجود بر روی پوست و همچنین لکه‌های سیاه پوستی کمک می‌کند.

این محصول که در خلق آن از تمرین‌های تناسب‌اندامی که در فواصل زمانی مشخصی انجام می‌شود، الهام گرفته‌شده است، دارای دو بخش با ترکیبات خاص و ساختار متفاوت است که می‌بایست درمجموع، طی یک دوره بیست‌وهشت روزه مورداستفاده قرار گیرد.  

برای چهارده شب نخست از Phase 1 (به معنی مرحله اول) استفاده کنید. Phase 1 حاوی 5 درصد بیو اسیدهایی همچون اسیدهای میوه و عصاره گیاهی پوسته کینوآ است. این ترکیبات موجب کاهش ظهور منافذ پوستی می‌شود و به بهبود بافت پوست و افزایش درخشندگی و شادابی آن کمک می‌کند.

پس از تکمیل این دوره چهارده‌روزه، به سراغ Phase 2 (به معنی مرحله دوم) بروید و از آن حداقل به مدت چهارده شب استفاده کنید. Phase 2 حاوی 10 درصد دِرما اسیدهایی ازجمله 0.5 درصد اسید سالیسیلیک و 9.5 درصد اسید گلیکولیک است. این ترکیبات موجب کاهش بروز خطوط ریز موجود بر روی پوست، چین‌وچروک‌ها و لکه‌های سیاه پوستی می‌شود.

مزایا:

پس از 1 شب استفاده از Phase 1: پوست هموار می‌شود و درخشندگی آن افزایش می‌یابد.

پس از 3 شب استفاده از Phase 1: رنگ پوست یکدست می‌شود و خطوط ریز موجود بر روی آن به‌وضوح کاهش می‌یابد.

پس از 14 شب استفاده از Phase 1: منافذ پوست کاهش می‌یابد.

پس از 28 شب استفاده از Phase 2: چین‌وچروک‌ها و لکه‌های سیاه پوستی به‌وضوح کاهش می‌یابد.

نحوه استفاده:

در هنگام شب: در هنگام شب، بخش مربوطه بطری این محصول لایه‌بردار را سه یا چهار مرتبه بفشارید و لایه‌بردار را بر روی پوست صورت خود استفاده کنید. سپس بگذارید که این لایه‌بردار به مدت 45 ثانیه بر روی پوست صورت شما باقی بماند. سپس برای آب‌رسانی و تأمین مواد مغذی موردنیاز پوست، از کرم شب یا سرم آب‌رسان استفاده کنید.

 برای استفاده از این محصول نخست با Phase 1 شروع کنید و به مدت چهارده شب از استفاده کنید. پس از تکمیل این دوره چهارده‌روزه به سراغ Phase 2 بروید و حداقل چهارده شب نیز از آن استفاده کنید تا درمجموع این دوره بیست‌وهشت روزه تکمیل شود.

در هنگام روز: همواره پوست خود را به کمک پاک‌کننده‌ها، پاکیزه نگاه‌دارید و هرروز از کرم‌های ضد آفتاب با حداقل SPF 15 استفاده کنید. توجه نمایید که از استفاده از محصول Visionnaire Crescendo™  در طول روز خودداری کنید.

نکات مهم:

·         از استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم‌ها و لب خودداری کنید.

·         استفاده از این محصول، هر 28 روز یک‌بار مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کند. درصورتی‌که قصد دارید که این دوره 28 روزه را ادامه دهید، از Phase 1 شروع کنید و به مدت چهارده شب از آن استفاده کنید و پس‌ازآن نیز دوره Phase 2 را تکمیل کنید.

·         پس از استفاده از این محصول، توصیه می‌شود که در طول روز از یک کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 15 استفاده نمایید.

·         استفاده از این محصول برای پوست‌های حساس توصیه نمی‌شود.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
کاهش منافذ پوست، کاهش چین‌وچروک‌ها و لکه‌های سیاه پوستی، یکدست شدن رنگ پوست، افزایش درخشش پوست، فرآیند لایه‌برداری به‌صورت ملایم
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میل
ستاره _گودرزی

الان در مرحله یک استفاده هستم پوستم روشنتر شده وخطوط ریز ازبین رفته

472 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...